Na turto nuvertėjimas ir perkainojimas turi atitikti tam tikras sąlygas, todėl jūs taip teismukai to nepriimkite, ir tą reikės daryti tik tuo atveju, jei bus situacijos nurodytos 22 VSAFESe.
o atliekant inventorizaciją ypač reiks atkreipti dėmesį į tokius dalykus, kaip:
1. patentai, licencijos sertifikatai. Dalis įstaigų tokių dalykų turi, bet iki šiol jų neapskaito. o po reformos tokiems reialiukams apskaityti atsiras atitinkamos buhalterinės sąskaitos, ir juos reiks įtraukti į apskaitą, jei tik jų vertę galima patikimai įvertinti.
2. pastatus ir statinius. nes dar yra nemažai atvejų, kad yra gatvių, pastatų, kitokių statinių visiškai neįtrauktų į apskaitą ir jie tam tikra prasme yra "niekieno"
3. įstaigos įsipareigojimai. Jie turi būti tikslai suderinti su tiekėjais, taip pat su VMI ir SODRA, bei biudžetu. Ankčiau to daryti nebuvo reikalaujama, dabar tai bus privaloma.
na ir dar, visada sveika viską iš pagrindų pakratyti, kas yra "savam" darže, kad į naują apskaitos sistemą neatinešt apskaitos šiukšlių.
Čia lygiai tas pats, kai kraustaisi į kitą būstą, peržiūri savo turtą, kuris reikalingas kuris ne ir dalį palieki šiukšlynui.
Ir dar buhalterių laukia didelis darbas pasirengti naują apskaitos politiką ir dar vieną naujovę, buhalterinės apskaitos vadovą, kurį šiaip bus rekomenduojama turėti. tai ta kolėgės pavadinta STALO KNYGA