darbo irankiu apskaita

2008-05-21 16:24 vaivorykste5
norejau paklausti, kaip vykdote darbo irankiu apskaita?
D
DaivaP 5457
2008-05-21 16:48 DaivaP
Na jei buhalteriškai, tai aš juos "dedu" į sąnaudas.
Jei ne buhalteriškai, kiekvienam darbuotojui priskirta tam tikra komplektacija įvairių raktų, galvučių, replių, plaktukų ir dar nežinau ko. Jei ką pradangino, turi pasiaiškinti: sulūžo, pamečiau ar pan. Bet tai jau ne mano daržas.
2008-05-23 10:30 vaivorykste5
siaip tai reiketu ne buhalteriskai. darbo sauga paaiskino, kad darbo irankiu apskaita vedama pacios imones susigalvota tvarka. tieiog idomu kaip veda kitos imones, koki registra jos turi. neturiu jokio pavyzdzio , sablono pagal ka galeciau labiau orientuotis.
dontcha dontcha 2731
2012-09-20 15:36 dontcha
labukas, kaip teisingai vesti irankiu apskaita? kai isigijame iranki reikia jam uzdeti inventorini nr ir uzsivesti zurnala kuriame rasyti atskaitingas asmuo,kada pasiima ir kada grazina?kiek as numanau cia daug laiko uzima,yapc kai darbuotojai nelb saugo imones irankius?>
M
Marsiute 47
2018-04-20 09:14 Marsiute
Aš taip pat, norėčiau sužinoti, kaip pas jus vyksta įrankių išdavimas, pridavimas, ar turite atskirą žmogų atsakingą už tai? Mes bandėm paskirti žmogų, atsakingą už įrankių išdavimą, tačiau tai jo nepagrindinės pareigos.. ir tiesiog vis tiek neina suvaldyti proceso, vis tiek atsiranda tokių, kurie ateina patys pasiima niekam nieko nepasako, taip įrankiai ir iškeliauja neaišku kur..
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui