sarema rašė:
Sveiki,
noriu patarimo. Įmonėje dirba du buhalteriai, kaip padalinti tarp jų atsakomybę? Ta prasme, kad ne vien už viską atsakytų vyr. buh., bet už savo darbą prisiimtų ir antras buhalteris atsakomybę. Vien tik pareiginiuose nuostatuose galima tai aptarti?
O kokią atsakomybę norite deleguoti? prieš savininkus ar prieš VMI?
vienoje stambioje įmonėje buvo tokia tvarka: kas ką apskaito, tas ir konkrečius mokesčius skaičiuoja, bei teikia deklaracijas:
jei IMT apskaito, tai nekilnojamo turto mokestį skaičiuoja ir deklaruoja
jei kurą apskaito, tai ekolkginis mokestis jos.
kas DU skaičiuoja, tas ir SAM ir FR0572 bei FR0573 teikia, bei moka mokesčius ir įmokas.
ir už visas klaidas atsako prieš Vyr. buhalterę...kas yra kur kas baisiau nei VMI