klaipediete25 rašė: pasiziurejau, tiek dar moku
.... tik, kad ne ka aiskiau ten.
Nu kad vien pasižiūrėti neužtenka, mieloji. Reikia visų pirma ne akimis, o protu matyti.
Bandykim išsiaiškinti. Pagal tą muitinės dokumentą jie nori iš jūsų gauti suderinimo aktą. Tas aktas surašomas pagal Inventorizacijos atlikimo tvarkos 60 punkčiuką
60. Kasmet įmonės turėtų suderinti tarpusavio skolų sumas ir įforminti tai suderinimo aktu. Skolų suderinimo su Valstybine mokesčių inspekcija, Valstybinio socialinio draudimo fondu ir bankais iniciatorės turi būti įmonės. Kitų skolų suderinimo iniciatoriai paprastai būna kreditoriai. Derinant įmonių, įstaigų, organizacijų ir kitų skolininkų tarpusavio skolas, surašomi du suderinimo akto egzemplioriai, kuriuose nurodoma skola (mokėtina arba gautina suma), jos atsiradimo priežastis ir data. Suderinimo akto gavėjas, patvirtinęs akte nurodytą sumą arba nurodęs nesutapimo priežastis, vieną akto egzempliorių grąžina (išsiunčia) pateikėjui, o kitą pasilieka.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Kaip atrodo skolų inventorizavimo apyrašas?
Yra pas mus failuose Inventorizacijos apyrašai - susirask juose Skolų inventorizaciją ir va tokį aktą užpildyk.
inventorizacija[1].zip - ZIP archive, unpacked size 205.312 bytes
Jo teikti nereikia - iš jo 2 egzemplioriais sudaryk skolų tarpusavio suderinimo aktą. Jo pavyzduką irgi turim. Tik persitvarkyk rekvizitus.
tax.lt/files/skolu_suderinimo_aktas.xls