negalibuti rašė: Nuo šių metų išlikusiems ir savo veiklos nenutraukusiems IDV mohikanams teks pereiti prie PAJAMŲ/IŠLAIDŲ apskaitymo
Su teorine dalimi -mokesčių pakeitimais daugmaž viskas aišku- mokesčiai drakoniški!!
Gal galėtumėt padėt su praktika - IDV leidžiamais ir neleidžiamais atskaitymais? pasidalinkit patirtim.
taip pat klausimelis:
1) VMI savo rasinėliuose teigia :
"Individualios veiklos išlaidos turi būti pagrįstos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme bei kituose teisės aktuose numatytus privalomus apskaitos dokumentų rekvizitus. Be šių rekvizitų, išlaidas pagrindžiančiuose dokumentuose privalo būti nurodyta:
1) prekių tiekėjo ar paslaugų teikėjo (fizinio asmens) vardas, pavardė ir asmens kodas;
2) prekių ar paslaugų pirkėjo (fizinio asmens) vardas, pavardė ir asmens kodas, jeigu Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliota institucija nenustato kitaip.
kaip yra su atskaitymų dokumentais? pagal auksčiau cituotą išeitų, kad neišeis nueit i degalinę ar parduotuvę ir prisirinkus čekiukų įtraukt į leidžiamus atskaitymus? Būtina bus išsirašyt IDV skirtą faktūrą ar?? ar gal yra kitaip?
2. Kaip su kuro nurašymu, kokius dokus reiktų pildyt?
2) prekių ar paslaugų pirkėjo (fizinio asmens) vardas, pavardė ir asmens kodas,
jeigu Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliota institucija nenustato kitaip.[/i]
Čia turima minty, jeigu esi PVM mokėtojas, gerai būtų ir PVM kodas, jei esi ūkininkas- ūkininko registravimo pažymėjimas ir pan..
seminare Vilnaius AVMI sakė:"Užtenka tik čekių".