mariska rašė: Sveiki, ( iškarto atsiprašau už naują temą, bet nieko tokio neradau, o gal nemokėjau rasti)
aš kaip ir dauguma, buvau Omnitelio abonimente, beja jau šešis metus. Tai va turiu pasiemusi naujus telefonus, o sutartsi baigsis gruodi. Mano planas buvo superinis 23 - 35 litų per mėnesį. Bet va laišką gavau, kurį gavo ir daugelis, pasirodo vidurkis mano 38 LT ir tiek turėsiu mokėti. Bet aš nenoriu tiek mokėti, nes kartais, kai nereikia daug skambinti buna tik 23 lt. tai yra tik tas minimalus.
Bėda, ta kad Omnitelis paskelbė, kad iki kovo 1 d. tik buvo galima atsisakyti ir nemokėti netesybų perėjus pas kitą operatorių. Žinau, kad nuėjus pas konsultantą man tą patį sakys ir man prireiks tvirtų argumentų. Jų toks darbas nepaleisti. O aš jau bitę nusižiūrėjau
Gal galėtumėte man padėti šiuo klausimu ir patarti..... Gal kas jau nutraukinėjote su jais sutartį?
Sveiki,
Ištrauka iš abonentinės sutarties:
12.
Sutartį abonentas turi teisę nutraukti anksčiau laiko, jei Teikėjas pakeičia Sutarties sąlygas, padidina Sutartyje nurodytų Paslaugų kainas arba iš esmės pažeidžia Sutartį. Apie Sutarties sąlygų pakeitimus ir Paslaugų kainų padidinimą abonentui pranešama iš anksto, ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį, ir kartu pranešama apie jo teisę be jokių netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo nutraukti Sutartį, jei naujosios Sutarties sąlygos ar Paslaugų kainos jam nepriimtinos. Jei abonentas šiame punkte nurodytu atveju nutraukia Sutartį, Teikėjas neturi teisės taikyti abonentui netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo.
UAB „Omnitel“ viešai skelbiemoje SUTARTYJE DĖL VIEŠOJO JUDRIOJO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKIMO 3.1 punkte nurodyta „Omnitel“ teisė: “Keisti abonentinį mokestį bei mokesčių už paslaugas tarifus, atsiskaitymų struktūrą, paslaugas, mokėjimo tvarką, apie tai prieš 30 dienų informuojant KLIENTĄ vienu ar keliais iš alternatyvių būdų (raštu, informavimo priemonėse, SMS žinute, elektroninio ryšio priemonėmis). Tuo atveju, jei paslaugų teikimo kaina yra didinama, abonentas turi teisę nutraukti sutartį vienašališkai, nesilaikydamas nustatyto sutarties minimalaus termino ir nemokėdamas netesybų, nurodytų sutarties 5.4. punkte ar kituose, sutarties 4.8. punkte nurodytuose, dokumentuose. Paslaugos kainos padidinimu nėra laikomas KLIENTUI išrašomos sąskaitos galutinės sumos padidėjimas, atsirandantis dėl įstatymais ar tarptautinės teisės aktais nustatytų mokesčių tarifų padidinimo, ar oficialaus lito ir euro santykio pasikeitimo.”
Tos pačios sutarties punktas 5.4. nurodo kas yra įtraukta į netesybų sąvoką: „Atjungus abonentą nepraėjus minimaliam naudojimosi OMNITEL ryšio paslaugomis terminui, sumokėti netesybas už kiekvieną abonentą, kuriam nepasibaigęs minimalaus naudojimosi terminas. Netesybų dydis skaičiuojamas po 20 (dvidešimt) Lt už kiekvieną mėnesį nuo abonento atjungimo dienos iki minimalaus naudojimosi ryšio paslaugomis termino pabaigos. Kitoks netesybų dydis, jų skaičiavimo principai ar būdas gali būti nustatytas abonento, telefono aparato ar mobiliojo interneto įrangos įsigijimo dokumentuose ar kituose tarp OMNITEL ir KLIENTO sudarytuose susitarimuose.“
Iš esmės, priklauso kada gavote tą laišką. Po jo gavimo turite 30 dienų sprendimui priimti ir veiksmams atlikti. Tačiau, pagal Omnitel sutartį, jei tarifai yra didinami (o šiuo atveju taip ir yra - mokėjote 23 Lt minimalų, dabar teks 38 Lt, jei gerai supratau) turite teisę nesilaikyti šio 30 dienų termino, nes Omnitel iš esmės pažeidžia savo sutarties sąlygas.
Manau, bus sunku tai padaryti, bet tikrai verta bandyti, juolab, kad tokių "apgautųjų" ne vienas.
Daugiau galite paskaityti href="http://rus.consum.org/skundu_knyga/telekomunikacines_paslaugos/sutarties_su_omnitel_nutraukimas"
Beje, Bitė, tarp mūsų šnekant, taip pat ne pyragas
taip pat taiko sujungimo mokestį