vovere rašė:
man atrodo, kad Elvusia tau laikas keisti automobilį, kai prasideda tokios sumos nebeverta kaišiot tiek pinigų. nes vis ges ir ges kas nors, kai prasideda pabaigos nebėra
Niekas neprasideda. Tokios sumos yra normalios. Pigesnių detalių ir nėra.
Jau pirkdami žinojom, kad bet koks remontas kainuos daug.
Važiuoklę tvarkom kiekvieną rudenį. Tai kainuoja apie 1000. O ką darysi. Reikia.
Purkštukas vienas streikavo jau kai pirkom automobilį.
Sakė, kiek kainuoja naujas, jei suges šitas. Naujo nepirkom, suremontavo. Tuo pačiu ir antrą sutvarkė, nes kompas jau rodė, kad išeina iš ribų. Kainavo 1000 + darbas.
Na, viskas čia normalu.
Viena žvakė kainuoja 75 Lt. Reikia 5. + darbas. Penkti metai važiuoju, na reikia gi kada nors jas pakeisti? Bet dabar dar jų ir nekaitina. Kažkoks blokelis sustreikavo. Išėmė jį, veš elektrikui parodyt. Gal ten tik kokie laideliai. Ar kokie kontakčiukai.
Buvau prieš porą metų pigiai stabdžių kaladėles pakeitus. Pigią mėsą šunys ėda.
Dabar teko prie naujų stabdžių kaladėlių dar ir diskus sutvarkyti. Nes, pasirodo, tos pigiosios ir kietos stabdžių kaladėlės perkaitina diskus ir jie "išsiblaivo".
Važiuojam automobiliu daug. Norint saugiai ir ekonomiškai važiuoti, reikia ir įdėti.
Tiesiog, vienu metu didesnės apimties remontas kainuoja daug.
Ir vėl važiuosiu sau ramiai.
Traukia ji kaip bėris. Eina "ant prakasų"
2,7 varikliukas. Na, nenoriu jau bezduko, kad išvažiavus į lenkimą bezdėčiau po nosim.
Ir tikrai ekonomiška. Dabar, iš viso, kuro sąnaudos, sutvarkius purkštukus, įvertinus žiemos sąlygas, dažnus užkūrimus ir neilgus atstumus - idealios. Tai darbinis mano automobilis. Juk dirbu su juo. Važiuoju daug.
Nenoriu kito.
Nebent, E klasės su tokiu pat varikliu. Bet neturiu pinigų. Kai turėsiu - pirksiu.