urtele rašė:
CoIop rašė:
Man patiko ...... individualus dėmesys klientui, asmeniškas jo problemų sprendimas.
Gali netikėti, bet klientas jiems mažiausiai rūpi.
Nesakau, kad labai labai rūpi.
Bet kiek man su bite teko bendrauti - pats geriausias bendravimas ir duoto žodžio laikymąsis.
Paprašiau kad susižinotų. Pažadėjo rytoj paskambinti. Atėjo kita diena. 9,00 - jau skambina ir sako - sužiūrėjome. Man tai yra smagu.
O , kad neišskirti kažkurio vieno, tai dabar pavarysiu ant visų :
Tele2 - Buvo atvejis, kai nuo Tele2 Pildyk už vieną 2,00 sms nuskaičiavo 460 litų. Atgauti pinigus buvo sunku. Kaltę pripažino. Neatsiprašė.
Bitė lietuva - Pastoviai skambinėja ir siūlo telefonu savo paslaugas. Nepatinka man kai pastoviai skambina. (vieną kartą pyktelėjau, ir sakau ; Jūs matote, kad man skambinate į numerį, kuris nėra Bitė Lietuva klientas ? Sako - MATAU. Sakau - iš to galime daryti išvadą, jog : Bitės Lietuva ryšiu naudotis neketinu kol kas. :)
Omnitelis - Aptarnavimas neblogas. Bet jie iš visko iš eilės pelnosi.
Info linija - 1,00 lt. Sąskaitos likutis - 0,25 lt.
Dar jų minusas : kasmet prikuria po 20 naujų planų. Kai planų pasidaro nesuskaičiuojamas kiekis - įvedinėja asmeninius. Gavai asmeninį planą - džiaukis....
Praeina asmeninių planų era.. vėl kuriami planai vienas po kito...
Mes tai jauni, žinome , kas yra skaičiai, telefonas, išklotinės....
Bet kai Omnis prisiūlo senam žmogui visokių planų..... tai kaip tam vargšui žmogui suprasti visus planus kokia akcija , prie kurios akcijos, kai papildai tiek,. bet ne tiek, bet toje parduotuvėje, bet be ID Omni kortelės...
Aš vos susigaudau.... Tai diedukui išaiškinti yra nelengva...
Norisi paprastumo. Aiškumo. Skaidrumo.
o dėl pokalbių pripaišymų (dėl kiekio, ne dėl trukmės) tai neturiu priekaištų nei vienam operatoriui. Kažkada tikrindavau išklotines :)