urtele rašė: 
CoIop rašė: 
Man patiko ...... individualus dėmesys klientui, asmeniškas jo problemų sprendimas. 
 Gali netikėti, bet klientas jiems mažiausiai rūpi. 

 
Nesakau, kad labai labai rūpi.
Bet kiek man su bite teko bendrauti - pats geriausias bendravimas ir duoto žodžio laikymąsis.  
 
Paprašiau kad susižinotų. Pažadėjo rytoj paskambinti.  Atėjo kita diena. 9,00 - jau skambina ir sako - sužiūrėjome. Man tai yra smagu. 
O , kad neišskirti kažkurio vieno, tai dabar pavarysiu ant visų : 
Tele2  - Buvo atvejis, kai nuo Tele2 Pildyk už vieną 2,00 sms nuskaičiavo 460 litų. Atgauti pinigus buvo sunku. Kaltę pripažino. Neatsiprašė. 
Bitė lietuva - Pastoviai skambinėja  ir siūlo telefonu savo paslaugas. Nepatinka man kai pastoviai skambina. (vieną kartą pyktelėjau, ir sakau ; Jūs matote, kad man skambinate į numerį, kuris nėra Bitė Lietuva klientas ? Sako - MATAU. Sakau - iš to galime daryti išvadą, jog : Bitės Lietuva ryšiu naudotis neketinu kol kas. :) 
Omnitelis  - Aptarnavimas neblogas. Bet jie iš visko iš eilės pelnosi. 
Info linija - 1,00 lt. Sąskaitos likutis - 0,25 lt. 
Dar jų minusas : kasmet prikuria po 20 naujų planų. Kai planų pasidaro nesuskaičiuojamas kiekis - įvedinėja asmeninius. Gavai asmeninį planą - džiaukis.... 
Praeina asmeninių planų era.. vėl kuriami planai vienas po kito... 
Mes tai jauni, žinome , kas yra  skaičiai, telefonas, išklotinės.... 
Bet kai Omnis prisiūlo senam žmogui visokių planų..... tai kaip tam vargšui žmogui suprasti visus planus kokia akcija , prie kurios akcijos, kai papildai tiek,. bet ne tiek, bet toje parduotuvėje, bet be ID Omni kortelės... 
Aš vos susigaudau....   Tai diedukui išaiškinti yra nelengva... 
Norisi paprastumo. Aiškumo. Skaidrumo. 
o dėl pokalbių pripaišymų (dėl kiekio, ne dėl trukmės)  tai neturiu priekaištų nei vienam operatoriui. Kažkada tikrindavau išklotines :)