Kaip vedama bankroto administratoriaus apskaita?

J
Justinarb 23
2010-09-29 13:08 Justinarb
Sveiki,

Esu naujos įmonės buhalterė. Įmonė užsiema bankroto administravimu.Nežinau, kas turės atsispindėti apskaitoje, kai atsiras naujas klientas. Kiek esu susipažinusi su bankroto administratoriaus funkcijomis, suprantu kad neužteks tik išrašyti sąskaitą faktūrą klientui už administravimo paslaugas, t.y. įmonei kuriai paskelbtas bankrotas. Ar kliento turtas, piniginės lėšos turi matytis mūsų įmonės apskaitoje, ar ne? Ar kliento visa buhalterinė apskaita persikelia į mūsų įmonę? Žodžiu, ar turi kažkas atsirasti mūsų įmonės apskaitoje, po to kai atsiranda klientas, kurio bankroto adiministratoriumi esame paskirti?

iš anskto dėkoju
blackgate blackgate 3815
2010-09-29 13:15 blackgate
J
Justinarb 23
2010-09-29 13:56 Justinarb
Ačiū už informacija.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui