Labai prašau pakonsultuoti dėl IV apskaitos žurnalo pildymo.
Parsisiunčiau iš
www.vmi.lt puslapio pildymo formą, bet man vis viena neaišku, kaip čia ką rašyti...
[img] www.part.lt/img/07f66d0b056ed9bc096f170707...[/img]
Jei vienu pirkimu perku kokias 10 kelnių, 5 batus ir 3 rankines, tai man daryti tris išlaidų įrašus? Ar vieną su bendra suma?
Atitinkamai- kai parduodu daug prekių vienam pirkėjui, turiu įtraukti į apskaitos žurnalą, kiek ko jam pardaviau? Ar pakanka tą sąrašą išdėstyti pirkimo- pardavimo kvite, o į apskaitos žurnalą padaryti vieną bendrą gautos sumos įrašą?
Nei prie išlaidų, nei prie pajamų nėra grafų kiekiams įrašyti.. Bet, kaip suprantu pagal buhalterinės apskaitos taisykles, juos būtina nurodyti..
Dar kitas klausimas- prekes siųsiu paštu arba per kurjerių tarnybas. Tai mano išlaidų siuntimui suma turi būti įrašyta toje pačioje eilutėje, kaip ir gautų už išsiųstas prekes pajamų suma? Juk bus taip, kad išsiųsiu tik po paros ar dviejų..
Vis bandau suprasti- ar šioje apskaitoje matosi, koks konkrečiu momentu yra turimų prekių likutis?
Ar reikia daryti suvestines už mėnesį, ar pakanka susumuoti pajamų ir išlaidų grafas metų pabaigoje?
Žodžiu, būkite gerI, pagelbėkite... Atsiųskite kokiame nors formate savo pildymo pavyzdį.. Galite pakeisti kainas, prekių pavadinimus.. Man svarbiausia- pats pildymo principas!
O gal yra kokių nors vmi ar šiaip viešai pateiktų pildymo pavyzdžių? Dirbantiems su verslo liudijimo yra labai aiški pajamų ir išlaidų žurnalo pildymo atmintinė su konkrečiais pavyzdžiais, o dirbantiems su IV pažymėjimu apskaitos pildymo pavyzdžio niekur nerandu