Laba diena,
ruošiuosi atidaryti elektroninę parduotuvę, kurioje bus prekiaujama drabužiais. Kai kurios prekės neturės jų įsigijimą patvirtinančių dokumentų, nes jų pardavėjas nesutinka man jų išduoti.
VMI puslapy rašo, kad "Jeigu gyventojas įsigyja ... prekių, kurias vėliau parduoda vykdydamas individualią veiklą, o pajamas, gautas už prekes, priskiria individualios veiklos pajamoms, tai jis gali šių prekių įsigijimo kainą priskirti individualios veiklos leidžiamiems atskaitymams, jeigu turi Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 18 straipsnio 8 ar 9 dalyse nustatytus reikalavimus, atitinkančius prekių įsigijimo dokumentus. ...
Gyventojų pajamų mokesčio įstatyme nustatyta alternatyvi gyventojo individualios veiklos pajamoms tenkančių išlaidų pripažinimo leidžiamais atskaitymais tvarka: individualios veiklos pajamų gavęs (uždirbęs) gyventojas gali pasirinkti leidžiamais atskaitymais laikyti 30 proc. gautų (uždirbtų) individualios veiklos pajamų sumos. Atimant minėtą (leidžiamais atskaitymais laikomą) sumą nėra reikalaujama faktines išlaidas pagrįsti atitinkamais dokumentais." cituoju iš čia
www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.4.9.4.2.1/-/ass...
Gal kas nors susidūrėte su panašia situacija? Kaip elgtis, jei kartais VMI sugalvotų patikrinti veiklą ir reikalautų prekių įsigijimo dokumentų? Ar galėčiau teigti, kad neprivalau jų pateikti, nes prekių įsigijimo išlaidos bus įtrauktos į tą 30 proc. išlaidų, kurių nereikia pagrįsti jokiais dokumentais? Nes čia šiuo atveju, iš vienos pusės, jei prekių įsigijimą prekybai priskiri tam 30 proc. išlaidų, kurių nereikia pagrįsti, tai įsigijimo dokumentai kaip ir nereikalingi. Tačiau, iš kitos pusės VMI nurodo, kad prekių įsigijimą reikia pagrįsti dokumentais.
Skambinau į VMI, tai nieko negali pasakyti :D
Ačiū už Jūsų atsakymus.