Na VMI buhalterio repitacija vadovo akyse, tuščias garsas. nesenai gyventojui, vykdančiam individualią veiklą teko deklaruoti PVM, bet jis turi pirkimų iš ES, tad privalomas mėnesinis deklaravimas... viskas OK... tik vieno mėnesio metu nėra pirkimo iš ES, tad deklaracija "atmesta dėl klaidos", nes gyventojui, neturinčiam pirkimų iš ES, riekia pildyti pusmetinę deklaraciją, nebent gavo atskirą VMI leidimą...
skambinu ir klausiu, kaip užpildyti tą vieną nelemtą mėnesį, kad nebūtų klaidos pranešimo, o man paaiškino, kad tai bendro turinio informacija, nekreipkite dėmesio...jei kitais mėnesiais turėjo, tai ir šį mėnesį gerai užpildėte... atsakė po keliolikos minučių vidinių konsultacijų...
klausiu, o kaip man vadovui, mano atveju klientui, taip pat gavusiam žinutę "atmesta dėl klaidos" paaiškinti, kad ne aš nekompetetinga, o VMI darbuotojai, kurie formavo pranešinmo turinį, nesuvokia ką daro. ir kodėl galima dikredituoti buhalterio reputaciją?