Ar 2002 metais atsatatytas PVM buvo leidziami atskaitymai?

D
daivar 34
2003-08-12 15:54 daivar
2002 m. I pusmeti (veike naujas Pelno mokescio istatymas ir senas PVM istatymas) prekes (trumapalaikis turtas) buvo parduotos zemiau nei savikaina. Atstatytas PVM. Ar sios sanaudos mazina apmokestinamaji pelna?
M
Midal 34
2003-08-12 16:10 Midal
Taip.buvo.
D
daivar 34
2003-08-12 16:35 daivar
Labai skurdus atsakymas. Gal kas galetu labiau pagrindziant atsakyti?
S
Satlas 1294
2003-08-12 16:45 Satlas
JAPMĮ 5str. 10p.
5 straipsnis. Nustatant bendrąjį apmokestinamąjį pelną, iš bendrųjų juridinio asmens pajamų atimamos šios faktiškai patirtos juridinio asmens sąnaudos toms pajamoms uždirbti:

10) pirkimo ir sumokėto importo pridėtinės vertės mokesčio sumos, neatskaitomos pagal Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo nuostatas;

www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1452...
S
Satlas 1294
2003-08-12 16:47 Satlas
Oi lukterk.
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-08-12 16:47 nieko_sau
Mielas Satlai, susikaupk, koks įstatymas galiojo 2002 m?????
S
Satlas 1294
2003-08-12 16:49 Satlas
Neisiskaiciau i klausima. 5 str. 6p irgi netinka. Idomu.
S
Satlas 1294
2003-08-12 16:54 Satlas
Sorry, taisau senus pas save tai datos maisosi. smile
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-08-12 16:57 nieko_sau 2011-09-11 03-13
Pagal (ne JAPMĮ) į leidžiamus atskaitymus traukiamas PVM nuo leidžiamų atskaitymų. Jei nuostolis-leidžiamuose atskaitymuose-tai ir PVM ten bus.
S
Satlas 1294
2003-08-12 17:00 Satlas
Tik 24str. 2d. cia reikia ieskoti tiesos. Variantu neturiu.
D
daivar 34
2003-08-12 17:01 daivar
Mano audotoriai remiasi LR vyr. nutarimu 546 (pakeitimais). As ir pati matau, kad tai priskiriama sanaudoms, taciau kurioms: mazinancioms ar nemazinancioms pelno mokesti. O tuo labiau kai kitame sakinyje prekiu pardavimas zemiau savikainos prilyginamas netekimam.
Tekstas: 1.14. už parduodamas prekes apskaičiavus mažesnę pardavimo PVM sumą (jeigu prekių pardavimo kaina mažesnė už jų pirkimo kainą arba apmokestinamąją vertę, kai prekės importuojamos), pirkimo (importo) PVM suma atskaitoma visa, o PVM deklaracijoje, kurios formą nustato finansų ministras, atitinkamai tikslinama (didinama iki pirkimo (importo) PVM dydžio) šių prekių pardavimo PVM suma. Ši nuostata netaikoma, kai prekės parduodamos iš valstybės rezervo.
Ta pačia tvarka tikslinama (didinama) pardavimo PVM suma už prekes, kurių pirkimo (importo) PVM suma buvo įtraukta į atskaitą, jeigu paaiškėja, kad šios prekės nebus parduotos ar panaudotos PVM apmokestinamoms prekėms gaminti ir paslaugoms teikti (prekėms sugedus, sudegus ir panašiai).
Tikslinamoji PVM suma, kuria šiame punkte nurodytais atvejais PVM deklaracijoje didinama pardavimo PVM suma, apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną (pajamas), priskiriama sąnaudoms;
D
daivar 34
2003-08-12 17:03 daivar
Tai pagal 24 str.: savikaina leidziami atskaitymai, tai ir atstatytas PVM leidziamas?
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-08-12 17:05 nieko_sau
smile
nieko_sau nieko_sau 3857
2003-08-12 17:05 nieko_sau 2011-09-11 03-13

nieko_sau rašė: Taip, jei nuostolį pripažinote leidžiamais atskaitymais-tai ir PVM leidžiami atskaitymai.
S
Satlas 1294
2003-08-12 17:19 Satlas
Cia kazkas ne taip. Dochlai lankstom.
R
Rasida 2977
2003-08-12 17:20 Rasida
Viskas taip, tai yra leidžiami atskaitymai.
V
Vili 1251
2003-08-12 17:25 Vili
taip, jūs teisus, leidžiami atskaitymai
S
Satlas 1294
2003-08-12 17:27 Satlas
Pirkimas 10000Lt + 1800Lt (pvm suma traukiam i atskaita)

Pardavimas 9000Lt + 1620Lt (pvm suma mokam i biudzeta)

Tikslinimas 180Lt.

Tai ar galit pasakyti, kad 180Lt yra suma, kuri nebuvo atskaityta pagal pridėtinės vertės mokesčio įstatymo nuostatas ?
R
Rasida 2977
2003-08-12 17:36 Rasida
180 Lt iki 2002 07 01 teko atstatyti, t.y. (jei neklystu):
D614x PVM sąnaudos
K4701 Mokėtinas PVM
S
Satlas 1294
2003-08-12 18:04 Satlas 2011-09-11 03-13
Taip Rasida tikslinti tai ir turejau omeny atstatyti. Bet gi ta suma buvo itraukta i atskaita (sumos 1800Lt sudety). O

24 straipsnis. Mokesčiai
2. Iš pajamų atskaitomos tik tos pirkimo ir sumokėto importo pridėtinės vertės mokesčio sumos, kurios neatskaitomos pagal Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo nuostatas, ir tik tais atvejais, kai šios sumos apskaičiuotos nuo šiame Įstatyme nustatytų leidžiamų atskaitymų.

O,
31 straipsnis. Neleidžiami atskaitymai
1. Iš pajamų negali būti atskaitoma:
1) pridėtinės vertės mokestis, mokamas į biudžetą, ir pelno mokestis, nustatytas šio Įstatymo

Nezinau is ko sprendziate kad tai leidziami. Gal koks komentaras yra.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui