Dimitrijus rašė: Laba diena, toks klausimas
imoneje yra du darbuotojai: Direktorius ir vadybinkas. jie nori pasikeisti pareigomis. Kaip atlikti šią procedura? Ar reikia nauja darbo sutartis ar tik sutarciu pakeitimai. Kokie dar reikalingi dokumentai. Is anksto aciu uz skirta laika, mano klausimo atsakymui
Sveiki.
Ateičiai :
tax.lt/postt1166.html
Kuo Jums netiko tema:
tax.lt/modules.php?name=Forums&file=v... ?? Juk joje galėjote užduoti savo klausimą :)
Klausimus uždavinėkite jau esamose temose.
Apie direktoriaus skyrimą galite pasiskaitinėti, pasiklausinėti ir šioje temoje :
tax.lt/postp76921.html
tax.lt/postx1782-0-20.html
Direktorių atleidžia ir skiria naują įmonės akcininkai.
Reikalingas akcininkų susirinkimas, protokolas.
Jei akcininkas vienintelis - tuomet vienintelio akcininko sprendimas.
Vadybininką iš vadybininko iki direktoriaus pareigų perkelia akcininkai.
Jeigu vadybininką atleistumėte ir vėl priimtumėte tuomet shema būtų kitokia.
Vadybininką atleidžia esamas direktorius.
Vadybininką priima (bet jau jam duoda naujas - direktoriaus pareigas) akcininkas.
Kai keičiamos pareigos DS, tai to direktorius negali padaryti. nes jis nerenka naujo direktoriaus. Geriau šitą dalyką patikėti akcininkams. jie viršesni už direktorių :)