2011-09-30 13:31
MADaccountant
Artai71, ačiū už atsakymą.
1. Darbuotojai jau yra, tik jie įdarbinti UAB. Ir ateityje norime darbuotojus darbinti UAB, nes Estijoj turėtų būti tik mokesčių mokėtojas, įmonės kuri galėtų idarbinti - nebus.
2. Dėl apskaitos. Nenorėčiau ( o turbūt ir negaliu) kurti naujos įmonės. Vienas dalykas pas mus įdiegtas labai sudėtingas procesas, (suvedus kliento užsakyma, automatiškai sugeneruojamas pirkimo užsakymas, automatinis apsikeitimas sąskaitomis ir t.t.), o tai kainavo ne vieną šimtą TLTL. Antra, atskaitomybė grupei pasidarys sudėtinga, reiktu konsoliduoti dvieju sistemų duomenis.
Mano vizija būtų, jei įmanoma aišku, tiesiog atskirti sąskaitų plane Estijos pardavimus, savikainą ir VAT. Tada siūsti mėnesio duomenis į Estiją, konsultantams, kurie darytų deklaracijas ir kitas reikalingas formas Estijos tax and customs board'ui.
Dar nežinau ar tai bus įmanoma, konsultuosimės su LT ir EE konsultantais, bet tikiuosi nereiks pakurinėti naujos sistemos.