gregorijus rašė:
Sveiki,
Registruojama nauja MB. Kaip įnašas įformintas nepiniginis. Ar reikia kažkokio apildomo dokumento ar dar ko, kad įvardinti, kas yra įnešama (konkretus daiktas)?
Taip pat po savaitės ar kiek bus norima įnešti papildomų pinigų į MB sąskaitą (esu MB vadovas, įnešu asmenines lėšas). Ar vėlgi reikia kažkokio dokumento, parodančio, kad įnešu tokią pinigų dalį?
Sveiki. Kiekviena buhalterinė operacija, įrašas, privalo turėt dokumentą. MB įstatyme(pastudijuokit gerai) parašyta ką sprendžia MB narių susirinkimas protokoluodamas. Jei steigimo akte įrašėt ką įnešate, tai rašykit buhalterinę pažymą, arba vadovo sprendimą, kad įnešamas konkretus daiktas, kurio vertę nustatėt pagal turimą asmens PVm sąskaitą faktūrą, pridedate nors tos sąskaitos kopiją, jei reikia ją koreguojat pagal rinkos kainą, jei tai nėra koks registruotinas daiktas, (sakykim mašiną). Registruojami įnašai RC JADIS,
Po savaitės vėl MB susirinkimo ar vadovo sprendimas, ką ir kaip norit daryt, sumos, ar tai kaip paskola, ar tai bus tik atskaitingo pirkimai savo pinigais, kurie bus tuoj gražinti ar vėl norėsit kaip nario įnašo negražinamo kol įmonė gyvuos su registravimu RC JADIS