Sveiki, su tokiu klausimu, gal kas paaiškinti gali:
Mažoji bendrija 2019 m pradėjo savo veiklą ir iškilo klausimų dabar pateikiant Finansines ataskaitas už 2019 m., kaip tinkamai apskaitoje ir finansinėse ataskaitose parodyti?
Yra tik vienas MB vadovas/narys, ir 2019 m. buvo:
*pirkti du lengvieji automobiliai ir iš jų vienas buvo po 2 mėn parduotas.
*pirmam auto pirkimui MB paiimė paskolą (suteikė juridinis asmuo pvz.:3000 eur.),o dalį auto pirkimo sumos (500 eur.) dengė MB vadovas/narys. 3000 eur iš įmonės sąskaitos buvo pervesta į MB vadovo sąskaita, kad galėtų nuimti 3000 eur., nes pardavėjui už auto mokėta grynaisiais- 3500 eur.
ir pvz, tuos MB vadovo 500 eur galima traktuoti kaip įnašas į MB? ir rodyti kad jis įnešė per kasą juos, KPO?
biški keblu, kaip tinkamai viską parodyti ir kokiomis korespondencijomis?