rašė: 3. Kiek joje gali dirbti samdomų žmonių?
MB nariais gali būti iki 10 asmenų, o samdomų darbuotojų gali turėti neribotą skaičių, tiek kiek reikia veikloms vykdyti, tačiau su MB nariais darbo sutartys nėra sudaromos, tad samdomais darbuotojais gali būti tik ne MB nariai.
4. Ar samdomi žmonės turės būti įdarbinti pagal darbo dutartis ir jiems darbo užmokestis ir mokesčiai bus skaičiuojami kaip UAB?
TAIP. MB nariams darbo sutartys nesudaromos, o kitiems fiziniams asmenims, kurie įsidarbina kaip samdomi darbuotojai, darbo sutartys turi būti sudaromos kaip to reikalauja LR DK ir CK.
rašė: 12. Kaip supratau, aš kaip, bendrijos narys, negalėsiu įsidarbinti bendrijoje pagal darbo sutartį?
Jūs, būdama MB nariu, darbo sutarties su savim sudaryti negalėsite, Jūsų statusas bus analogiškas kaip individualios įmonės savininko, tačiau darbuotojus samdyti galėsite.
Tai ir individualios įmonės savininkas dirbi negali, pagal juos? Ne visi debilai dar emigravo iš Lietuvos.
rašė: 12. Kaip supratau, aš kaip, bendrijos narys, negalėsiu įsidarbinti bendrijoje pagal darbo sutartį?
Jūs, būdama MB nariu, darbo sutarties su savim sudaryti negalėsite, Jūsų statusas bus analogiškas kaip individualios įmonės savininko, tačiau darbuotojus samdyti galėsite.
Tai ir individualios įmonės savininkas dirbi negali, pagal juos? Ne visi debilai dar emigravo iš Lietuvos.
rašė: Narys gali dirbti mažojoje bendrijoje, tačiau darbo sutartis nesudaroma. Mažoji bendrija gali sudaryti darbo sutartis tik su darbuotojais, kurie nėra bendrijos nariai.
Parašė nariai pasiaiškinimus, VDI paprašė atsiųsti MB nuostatas, steigimo dokumentus, banko išrašus, sutartį su objektu kuriame dirba, auto nuomos sutartis, civ. sutartį su vadovu... Klausinėjo iš ko gyvena, jei negauna atlyginimo Va ir MB lengvatos. Tik nesuprantu, ar tie inspektoriai tokie nupušę ar taip "ščirai" savo darbą atlieka.
Mano galva jie viršija savo įgaliojimus. Mano patarimas - su tokiais bendrauti tik raštu. Jei prašo kažkokių dokumentų ar pasiaiškinimų, tegu duoda nurodymus raštu nurodydami pagrindą, kam tie dokumentai bus naudojami - kokį jie tyrimą atlieka ir pan.
Jei turi dokumentą, kuriame jie reikalavo darbo sutarčių Mb nariams, tai po patikrinimo siūlau nusiųsti jį pvz. Verslo žinioms. Pasijuoks tauta iš tokių gudragalvių ir praretins tos inspekcijos gretas. Visiems nuo to tik geriau bus.
lauksim, kuo pasibaigs ši istorija.. O šiaip šiandien vos neišgriuvau, kai gavau iš MB sąskaitą, už kurią buvo mokėta grynais ir MB išrašė ne PPK, KPO, o prekių (paslaugų) pirkimo pardavimo kvitą, kaip dokumentą gryniesiems pinigams priimti. Įdomu kuo pasibaigs toks savininkų "buhalteriavimas"
kerra rašė:
Parašė nariai pasiaiškinimus, VDI paprašė atsiųsti MB nuostatas, steigimo dokumentus, banko išrašus, sutartį su objektu kuriame dirba, auto nuomos sutartis, civ. sutartį su vadovu... Klausinėjo iš ko gyvena, jei negauna atlyginimo Va ir MB lengvatos. Tik nesuprantu, ar tie inspektoriai tokie nupušę ar taip "ščirai" savo darbą atlieka.
Labai įdomu kuriame mieste tokie tikrintojai tikrina
Berods šito straipsnio čia nebuvo. Paskaitykit, ką ministerija sugalvojo... Ypač šoninę gelsvą sritį.
Ar aš čia ką praleidau, ar jie rimtai nori apsodrinti vadovų atlyginimus?
Labutis visiems. Bendrijoje vienas narys ir vadovas tas pats asmuo. Norėjau paklausti.
1) Kas turi rašytis ant išrašomų sąskaitų, ar bendrijos narys ar vadovas?
2) Kas rašosi ant pinigų priėmimo kvitų? Lyg ir turėtų bendrijos narys? Kur pareigos reikia rašyti : Bendrijos narys Vardas Pavardė Parašas? Nes jei rašysiu kad Direktorius, ar nepripaišys kad direktorius dirba visą darbą ir apmokestins kaip darbo užmokestį jo gaunamas pajamas?
kerra rašė:
Parašė nariai pasiaiškinimus, VDI paprašė atsiųsti MB nuostatas, steigimo dokumentus, banko išrašus, sutartį su objektu kuriame dirba, auto nuomos sutartis, civ. sutartį su vadovu... Klausinėjo iš ko gyvena, jei negauna atlyginimo Va ir MB lengvatos. Tik nesuprantu, ar tie inspektoriai tokie nupušę ar taip "ščirai" savo darbą atlieka.
Labai įdomu kuriame mieste tokie tikrintojai tikrina
Gal nevisiems aktualu, bet:
Pakeistas 38-asis verslo apskaitos standartas
Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2014 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. VAS-19 „Dėl Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2012 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. VAS-18 „Dėl 38-ojo verslo apskaitos standarto „Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų buhalterinė apskaita ir finansinės ataskaitos" tvirtinimo" pakeitimo" pakeistas šio standarto 21 punktas.
Minėtu įsakymu iš 38-ojo VAS 21 punkto išbraukta nuostata, kad komandiruotės išlaidos, padarytos užsienio valiuta, įvertinamos finansinių ataskaitų valiuta taikant išvykimo į komandiruotę dieną galiojusį oficialų lito kursą ir Lietuvos banko paskelbtą lito ir atitinkamos valiutos santykį. Todėl komandiruočių išlaidos, padarytos užsienio valiuta, turi būti įvertinamos pagal tas pačias nuostatas kaip ir kiti sandoriai, sudaryti užsienio valiuta, tai yra apskaitoje jos registruojamos finansinių ataskaitų valiuta, taikant sandorio dieną galiojusį oficialų lito kursą ir Lietuvos banko paskelbtą lito ir užsienio valiutos santykį.
Pakeitimai taikomi sudarant 2014 m. sausio 1 d. ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių finansines ataskaitas.