ankata1 rašė:
Byla rašė:
Bet ir kiaulės gi jūs... O gal galima su žmogumi pasikalbėti? Aptarti kas kaip, su kuo... O ne imti ir stumdyti.
Tai ne žmogaus kaltė gali būti kad jis blogai dirba. Juk jūs priėmėte į darbą TOKĮ darbuotoją, neįvertinę jo darbinės kompetencijos.
nu kiaules ne kiaules, bet ka jau padarysi.. tai valytoja, kuri valo pastatą su nuomininkais (įmonėmis). Tos įmones labai ja skundžiasi, ji atsiveda draugu, garsiai kalbasi, jei pirstu neparodysi, tai ir nevalys, o jei valo tai mozoja, o ne valo, buna, kad uzsimano ir padirbus 1 val. iseina namo, nuo jos sklinda stiprus prakaito kvapas, prašinėja įmonių klientų padėti jai ką nors dirbti..
nu žodžiu, čia jau užleistas reikalas su ja. nuomininkai jau iš vis nori atsisakyti mūsų valymo paslaugų (suprantama).
bandėm kalbėtis ir gražiuoju įspėjom, ir rimtai pasisodinę kalbėjom, tai ji nei už ką nepripazista, kad blogai dirba, juo labiau nerašo prašymo, ir toliau išsidirbinėja. rašyti nuobaudas, tai reikia šalia jos stovėti, fiksuoti, paimti pasiaiškinimus ir pan. tai ir galvojam paprastesnį variantą, kad iškelti ją toliau. kodėl turi gerai dirbantis darbuotojas dirbti kažkur užkampyje, kur sunku nuvaziuoti, o toks išsidirbinėjantis - geriausią vietą?
taip, kompetencija nebuvo įvertinta tinkamai prieš priimant. O jūs taip jau imat ir kiaurai permatot žmogų?
pradžioje dirbo, stengėsi, o dabar.. bet tai dabar mes vis vien turim laikyti toki zmogu ir moketi jam atlyginimą? juk ir kitiems darbuotojams pikta, kai vieniems reikia dirbti, o kitiems galima durnių stumdyti.
dar ji sako, jei atleisit, aš skųsiuos, tai ir norim viską sutvarkyti taip, kad vėliau nepapultume į bėdą...
todėl ir klausiu, ar galima pakeisti darbo vietą tam pačiam mieste? :)
Man tai kažkaip keista, kad pradžioje žmogus stengėsi, o štai ėmė ir išbjuro.... Nesueina galai skant.... Matyt verslinykai užkniso žmogų, atlyginimas ir darbinė aplinka. Štai ir gaunate rezultatą tokį kokio nusipelnote.
Viską galima išspręsti taikiai ir žmoniškai. Galima su žmogumi pasikalbėti dėl jo kvapo, paaiškinti jam kaip jis turi elgtis, galų gale jis turi turėti itin smulkiai surašytus savo pareigybės pareiginius nuostatus. Nepagalvojote? Galima netgi valymosi laiką pakeisti į tai, kad ji nesusitiktų su jūsų klientais... Daug ką galima padaryti taikiai ir žmoniškai, nestumdant ir neignoruojant žmonių. Darbdaviai iš darbuotojų tikisi supratingumo, lojalumo galų gale elementarios pagarbos, o ką patys daro žmonių atžvilgiu?