O ką daryti ne vežėjams? Kodėl įmonės darbuotojas, atitrauktas nuo namų, turi patirti papildomų išlaidų iš savo nuosavos kišenės, nors važiuoja tai firmos reikalais? Ir kodėl firma už realias darbuotojo patirtas išlaidas turi sumokėt milžiniškus mokesčius? Juk dienpinigių
galima nemokėti. Iš viso nemokėti arba mokėti "juodais". Taigi pinigai vokeliuose tik
didės. Atlyginimas yra patys brangiausi pinigai, pasiskaičiuokit procentaliai, kiek gaunasi mokesčių nuo algos, kiek sumoka įmonė kitų mokesčių nuo tos pačios sumos. Išvada - dienpinigiai jei ir bus mokami, tai vokeliuose, o kaip oficiali išmoka iš viso dings. Danguolep, nejau manai kad kas nors kels algą? Kieno sąskaita? Šalia dirbančio? (jį atleidžiant?) Pinigų liekį šiuo atveju gali laikyt nekintančiu dydžiu. Iš įmonės reikalauja perpaskirstyti tą pačią esamą sumą. Bet prieš perpaskirstydama, įmonė pasiskaičiuos, ar apsimoka. Rezultatai darbuotojų atžvilgiu gali būt patys liūdniausi.
Nematau iš tos "tvarkos" jokių pliusų, tik norą pasipinigauti.
danguolep rašė:
Čia problema yra tikrai didelė .Nes gal 90 proc.mažų vėžėjų makaluoja tuos atlyginimus.Žmonės tose įmonėse dirba už MIN.O senatvė vistiek ateis.Šiuo atveju aš norėčiau apginti šį sprendimą -nes didelė dalis vėžėjų (vairuotojų) išėję į pensijas gali atsidurti prie šiukšlyno ,nes pensija bus TRAGIŠKA. Vairuotojas džiaugiasi gavęs tik dalį nuo pasirašytų dienpinigių ir MIn algos.Jei dirbate tvarkingose įmonėse nesuprasite tų darbuotojų ,kurie dirba už "vokelius".Ši sistema klęsti pas smulkius vėžėjus.