louis-ck rašė:
Įvairių būna priežasčių ir darbuotojų ypač VĮ kontorose, bet mano klausimas buvo ar yra kažkokių priemonių (teisinių, procedūrinių ar kt.) kaip išsireikalauti sąskaitos faktūros? Tai juk gali būti ir bet kuri kita įmonė - ar viskas priklauso tik nuo buhalterio-vadovo noro ar yra kokia nors privaloma tvarka VMI ar FM nurodyta ar pan.?
Kai vyksta el būdu pirkimas dažnai tik laiku apmokėjus, ar tai suformavus pirkimą yra suformuojama sąskaita. Neapmokėjai laiku, panaikina. Tiesiog pats esi atsakingas ją atsispausdinti sistemoje, jei nebūna nurodymo kad nurodyti el paštą į kurį ją siųsti.
Vieniems sąskaitų reikia, kitiems ne. Esi pats atsakingas iškarto, nieko nelaukiant jos reikalauti.
Gražiuoju prašykit kopijos, jei laiku negavot ir laiku sumokėjot.