Sveiki,
labai reikia pagalbos.. Perėmėm buhalteriją..
2018 gruodžio mėn. buvo atliktas pastatų perkainojimas, keisčiausia, kad ne visų esančių toje grupėje, o tik kelių.
Apskaitoje tokie įrašai:
D IT perkainojimas
K Perkainojimo rezervas
Suma tai rezultatas tarp perkainojimo vertės ir likutinės bendros visų pastatų vertės.
Nuo sausio mėn. jokių įrašų apie perkainotos vertės nusidėvėjimą nėra..
Kaip suprantu, perkainojimas turėjo būti daromas visiems pastatams. Aišku, viskas buvo atlikta skubotai..
Ar perkainotai vertei nereikėjo sukurti atskiros IT kortelės, kurioje būtų skaičiuojamas nusidėvėjimas? Ar neturėjo būti paskaičiuotas atidėtojo pelno mokestis?
Kaip protingiau būtų ištaisyti šias klaidas? Ar geriau neliesti ankstesnių įrašų?
Ankstesnioji buhalterė apskaitą tvarkė iki kovo 31.
Gal kas kokių patarimų turi, nes jau ima neviltis...