Jei pajamuojiesi jau su nuolaida, vadinasi problemos su savikaina nėra. T.y. savikainą nurašinėji lygiai taip pat, lyg ta nuolaida ir neegzistuotų.
Dabar dėl bendro savikainos nurašymo. Turi dvi išeitis - arba reikalaut, kad įmonė metų gale inventorizuotų prekių likutį, arba prašyt, kad registruotų parduodamas prekes (čia žinoma atveju, jei prekės nėra smulkios)
kristinele rašė: Galvojau kad reikės naujos temos bet lyg kažka panašaus radau tai labai prašau padėti:
Situacija tokia:
Prisiėmiau tvarkyti vienos firmeles buhalterija ir dabar iškilo klausimas kaip nurašyti parduotu prekių savikainą. Prekės iš tekėjų yra gaunamos taikant pardavimo nuolaida. pajamavau aišku prekes jau pritaikant ta nuolaida, bet kaip man dabar nurašyti parduotu prekių savikaina, kai aš tik pasiimu mėn pasibaigus popierius ir kiekvienos parduotos prekės savikainos atskirai nežinau?????Iš principo aš tik matau kiek ir už kiek prekių gauta bendra suma (pritaikius nuolaida) ir matau kiek ir už kiek parduota???
Ar ka nors supratot, jei ne bandysiu paaiškinti dar plačiau.
Prašau padėti.