Pinigų išgryninimas

V
vivi 23
2003-10-16 10:12 vivi
IĮ savininkas išimdamas pinigus iš įmonės sąskaitos banke padaro pavedimą į savo asmeninę sąskaitą ir tuo pačiu užpajamuoja įmonės kasoje (visa tai daroma dėl taupymo, nes nereikia mokėti banko mokesčių). Tai yra pinigai iš įmonės nenuplaukia. VMI gasdina, kad pinigai įplaukę į asmeninę sąskaitą gali būti apmokestinti GPM (kadangi viršyja deklaruotiną sumą). Gal galite patarti ar nebus savininkas apmokestintas.
Devi Devi 1511
2003-10-16 10:26 Devi
Tai bet kokiu atveju tie pinigai, kurie pravedami į įmonės savininko a/s yra apmokestimami 15 proc. GPM, nes tai B klasės pajamos. O užpajamuoti įmonės kasoje šių pinigų nereikia. Jų natūroje juk nėra
Tiesi Tiesi 4035
2003-10-16 10:36 Tiesi 2011-09-11 03-15
Jei normaliai sutvarkysi apskaitą, niekas neprisikabins. Kai moki iš a/s, fiksuoji atskaitingo asmens skolą, kai savininkas įneša pinigus į kasą, mažini skolą, ir viskas :)


vivi rašė: IĮ savininkas išimdamas pinigus iš įmonės sąskaitos banke padaro pavedimą į savo asmeninę sąskaitą ir tuo pačiu užpajamuoja įmonės kasoje (visa tai daroma dėl taupymo, nes nereikia mokėti banko mokesčių). Tai yra pinigai iš įmonės nenuplaukia. VMI gasdina, kad pinigai įplaukę į asmeninę sąskaitą gali būti apmokestinti GPM (kadangi viršyja deklaruotiną sumą). Gal galite patarti ar nebus savininkas apmokestintas.
Tiesi Tiesi 4035
2003-10-16 10:40 Tiesi 2011-09-11 03-15
Devi, 15 proc yra apmokestinamos gyventojo pajamos. Pinigų mokėjimas kaip toks yra tik pinigų judėjimas, o ar tai pajamos, ar skolos, ar dar kažkas, viskas priklauso nuo apskaitymo buhalterinėje apskaitoje.

Ir iš kur jūs tokių dalykų prisigaudę... :(


Devi rašė: Tai bet kokiu atveju tie pinigai, kurie pravedami į įmonės savininko a/s yra apmokestimami 15 proc. GPM, nes tai B klasės pajamos. O užpajamuoti įmonės kasoje šių pinigų nereikia. Jų natūroje juk nėra
V
vivi 23
2003-10-16 10:44 vivi
Ačiū už atsakymu. Laukiu daugiau komentarų
Ulita Ulita 1818
2003-10-16 10:59 Ulita
Tiesi teisi:
pats pinigų judėjimas - dar ne pajamos.
Juk atskaitingiems asmenims išduotas avansas nelaikomas pajamomis.
Viskas priklauso nuo apiforminimo.
I
IIInga 172
2010-09-21 20:22 IIInga
Labas vakaras. Gal galėtumėte paaiškinti kaip galima išgryninti UAB pinigus? Nežinau, ar gerai paklausiau, mat pati nelabai nusimanau. Suprantu, kad yra kažkoks gryninimo mokesti. Dirbu biudžetinėje, tai niekada neteko susidurti su tuo. Gal yra kas galetu šiek tiek apšviesti. smile smile smile smile smile smile
Ačiū.
artas71 artas71 12028
2010-09-21 20:29 artas71 2011-09-11 06-57
pvz SEB banko įkainiai grynųjų operacijoms - biudžetinėms iš biudžeto sąskaitos- nemokamai.UAB-ams mokamai.
2010-09-21 20:42 Voveruska01 2011-09-11 06-57

IIInga rašė: Tarkim įmonė gauna pelną, ir nori tuos pinigus išsiimti (išsigryninti). Kokius tada mokesčius reikia mokėti, ar yra koks gryninimo mokestis?


Klausinėkite vienoj temoj, tuo labiau, kad kita "kaip įforminti grynųjų pinigų kvitelius" - visai ne į temą.
O atsakymo į jūsų klausimą neturiu, nes vistiek nesuprantu, ar jūs klausiate kokius mokesčius moka įmonė nuo pelno?
holdingas holdingas 7000
2010-10-06 12:25 holdingas
Sveiki.
Kokie yra legalūs būdai išgryninti pinigus?
2010-10-06 12:35 Voveruska01 2011-09-11 06-58

holdingas rašė: Sveiki.
Kokie yra legalūs būdai išgryninti pinigus?

Pats legaliausias - nueiti į banko skyrių ir išsiimti iš savo sąskaitos smile
astuleee astuleee 3446
2010-10-06 12:36 astuleee
Arba prisirankioti sąskaitų su apmokėjimais ir pasiimti atitinkamą sumą iš kasos.
C
Colop 13604
2010-10-06 12:37 Colop 2011-09-11 06-58

holdingas rašė: Sveiki.
Kokie yra legalūs būdai išgryninti pinigus?


LEGALŪS ? :)
geriau būtumėte paklausęs kokie nelegalūs :)
:DDD :) smile
2010-10-06 12:38 Voveruska01
apie nelegalius būdus manau nereikia kalbėti, Colop, jie mums visiems yra žinomi smile
holdingas holdingas 7000
2010-10-06 12:51 holdingas
Nea, su nelegaliais neprasidedam... smile
Sakysiu kaip yra: turime sąskaitoj pinigų, juos reikia išgryninti. Algos lyg ir išmokėtos smile
Aš ką mįsliju: arba formint paskolą kokią su palūkanom, ar nueit į banką su čekių knygelę ir paimt į kasą?
Akmena Akmena 885
2010-10-06 12:54 Akmena 2011-09-11 06-58

holdingas rašė: Nea, su nelegaliais neprasidedam... smile
Sakysiu kaip yra: turime sąskaitoj pinigų, juos reikia išgryninti. Algos lyg ir išmokėtos smile
Aš ką mįsliju: arba formint paskolą kokią su palūkanom, ar nueit į banką su čekių knygelę ir paimt į kasą?


jei yra variantas eiti į banką, tai kam formint paskolą?
Juk ten prasideda visokie FR0711, palūkanų skaičiavimas ir t.t.
vovere vovere 25997
2010-10-06 12:56 vovere
gal atskaitingiems reikia avanso?
C
Colop 13604
2010-10-06 12:59 Colop 2011-09-11 06-58

vovere rašė: gal atskaitingiems reikia avanso?

jiems visada reikia...

:) beje Holdingas, jeigu turite per daug pinigų, tai prašykitės :
kilimų, šildytuvo, naujų plastikinių langų ...
arba galime mes Jums išrašyti sąskaitas... Jūs jas apmokate - Jums nelieka galvos skausmo kur dėti pinigus... o mes Jums paslaugų nesuteikiame aišku :) smile
holdingas holdingas 7000
2010-10-06 12:59 holdingas 2011-09-11 06-58

vovere rašė: gal atskaitingiems reikia avanso?


Ne, šito nereikia.
C
Colop 13604
2010-10-06 13:00 Colop 2011-09-11 06-58

holdingas rašė:

vovere rašė: gal atskaitingiems reikia avanso?


Ne, šito nereikia.


Paklauskite Jų dar kartą... :)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui