2003-02-18 18:49
Anonymous
Tokiu būdu ūkio subjektų (asmenų) po 2002-06-30 anuliuoti specialūs apskaitos dokumentų blankai grąžinami įforminant perdavimo - priėmimo aktą.
Atkreipiame dėmesį, kad bus priimami tik anksčiau nurodyta tvarka “anuliuoti” specialūs apskaitos dokumentų blankai (krovinio gabenimo važtaraščiai nebus priimami, nes jie nepriskiriami anksčiau nurodytiems blankams).
Asmuo, grąžindamas anuliuotus specialios apskaitos dokumentų blankus, privalo pateikti įmonės įregistravimo pažymėjimą (originalą), jei fizinis asmuo PVM mokėtojas - PVM mokėtojo pažymėjimą, perdavimo - priėmimo aktą (du egzempliorius). Perdavimo - priėmimo aktą pasirašo vadovas (vardas, pavardė, asmens kodas, parašas, įmonės antspaudas).
Paminėti specialios apskaitos dokumentų blankai bus priimami nuo 2003-01-20 Kauno apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos teritoriniame skyriuje, kuriame asmuo įregistruotas kaip mokesčių mokėtojas, tokiais adresais:
Kauno skyriuje - A.Juozapavičiaus pr. 57, 121 kabinetas, telefonas 405253;
Kėdainių skyriuje - Didžioji g. 17, 106 kabinetas, telefonas 52422;
Kaišiadorių skyriuje - Bažnyčios g. 4, 315 kabinetas, telefonas 51092;
Jonavos skyriuje - Vasario 16-osios g. 1, 1 aukštas, telefonas 61695;
Raseinių skyriuje - Vytauto Didžiojo g. 4, 4 kabinetas, telefonas 52358;
Birštono/Prienų skyriuje - Prienai, Laisvės a. 12, 25 kabinetas, telefonas 60392.
Priimami pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais nuo 9 iki 16 val., pietų pertrauka nuo 12.30val. iki 13.15 val. Dėl priėmimo prašome iš anksto susiderinti minėtais Realizavimo skyriaus telefonais.