2003-11-17 13:34
buhas
Darau pavedimus 2 internetais: VB ir Nordea. Na, pastarasis turi savo arkliuku, bet kai juos perpranti, viskas buna puiku. Su VB internetu dirbu 2,5 metu, bet dar neperkandau. Apie tempus tai jau nekalbu. Vieną kartą valiutos keitimo pralaukiau visa diena, tarptautinio pavedimo taip ir nepadariau. Labai neseniai ryte padariau valiutos keitima, bet ji ivykde tik kita diena, kai kursas jau buvo visai nepalankus, tai buvo pasiūlyta rasyti pretenzija, gal bankas kompensuos nuostolius. Arba 09 30 pervedziau ryte atlyginimus ir mokescius, bet puse taip ir liko neivykdyta. Ir vel rasykite pretenzija. Kaip ir neturiu ką daugiau veikti. Nuluzo ju serveris, kelias dienas negalėjau keisti valiutos, tai paskambinus pasakydavo, kad programuotojas tuoj sutvarkys. O prisiskambinti telefonu 1528 neimanoma. Prisiklausai muzikos, duodi uždirbti telekomui, o problema dažnai stovi vietoje. Suprantu, kad klientu srautas didelis, tai gal reikia ir galingesnes technikos.
Pasiguodžiau, išliejau pyktį, gal kas ir iš VB išgirs, nes man jau gerokai nusibodo ta ju netvarka.