keiciasi buhalteris, tai VMI reikia nusiusti FR0791 forma, tada del EDS kokia forma?
kaip su sodra, kad prie mano rakto prikabintu ta imone, tai reikia nunesti igaliojima pasirasyti socialinio draudimo pranešimus ir dėl teisės naudotis EDAS teisėmis, o būtinas nutraukimas su ana buhaltere?
dėl EDS reikia sutarties priedą pateikti naują. o sodrą direktorius įgaliojimą turi nunešti ir sutikimą atrodo.
manau su buvusia buhaltere reikėtų nutraukti, ar jūs norite kad landytų ir žiūrėtų kada susigalvojusi?
bent jau anksčiau nebuvo galima siųsti elektroniniu būdu nes turi būti direktoriaus parašas. tiksliau nusiųsti galima, bet vis viena reikės eiti į vmi ir pasirašyti direktoriui bei uždėti antspaudą. nebent dabar kažkas pasikeitė
Kaip tapti registruotu EDS vartotoju?
Norint tapti registruotu EDS vartotoju reikia su mokesčių administratoriumi sudaryti dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį. Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartis su mokesčių mokėtoju gali būti sudaroma šiais būdais:
fiziniams asmenims – elektroniniu būdų arba raštu, atvykus į AVMI;
juridiniams asmenims – raštu, atvykus į AVMI;
amadina22 rašė:
Kaip tapti registruotu EDS vartotoju?
Norint tapti registruotu EDS vartotoju reikia su mokesčių administratoriumi sudaryti dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį. Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartis su mokesčių mokėtoju gali būti sudaroma šiais būdais:
fiziniams asmenims – elektroniniu būdų arba raštu, atvykus į AVMI;
juridiniams asmenims – raštu, atvykus į AVMI;