manga rašė: klem rašė: manga rašė: Labai reiktų patarimo. Įmonė pusantrų metų nuo įsteigimo nevykdo veiklos. VMI, sodrai kas mėnesį pateikinėjamos ataskaitos, kiek vienas įmonės darbuotojas gauna atlyginimo. Bet per tuos pusantrų metų likę daug nešmokėtų atlyginimų. Ka
ip juos "nurašyti" - ta prasme žmogus-vadovas-sutinka neišimti tų pinigų iš įmonės sąskaitos, atiduodamas įmonei tą sumą. Kaip čia reikia viską padaryti tvarkingai?..
Taip daryti negalima
Tai gerai: o kaip tada išeina, atlyginimus išmokėt, o paskui - kaip minėjau - paties darbuotojo pageidavimu - tuos pačius pinigus vėl įnešt į tą pačią sąskaitą?..
įnešti į kasą galima... bet tai bus forminama greičiausiai kaip savininko paskola (beprocentinė) įmonei. bet paskui įmonė jam vėl atgal tuos pinigus atiduoti turės...
Aš manau geriausiai jeigu darbuotojas dirba (kol nevyksta veikla) forminti kad ir už 1 val per dieną ar 1 val. per savaitę... (tarkim nuo sekančio mėnesio) (svarbu kad jo NEDARBO dienomis nebūtų jo parašų niekur).
dirbant mažai valandų - atlyginimas ir mokesčiai mažesni juk. mažesnės sumos plaukios ore :)
o tas kas buvo darbo sutartyse susitarta - privalote išmokėti.
o jeigu norite tiesiog pinigus dovanoti įmonei - tai jau geriau iš savo algos tegul vadovas nuperka įmonei kompą, stalą, kilimą, sudeda plastikinius langus - irgi investicija bus :D :) ir nereikės jokio popierizmo :)
Šiaip įdomu kam veiklos nevykdanti įmonė.