Sigitara rašė: Taip, būtų paprasčiausia, bet man įdomu todėl, kad pas mus provincijoj ima 2500Lt.Manau kad nemažai, girdėjau kad didmiesčiuose mažiau kainuoja.Ar neteko girdėti?
Toj įmonėj, kur rimtai į darbą žiūri, mažiau tikrai nebus, nes jei įmonė pradeda gyvenimą, tai manau vadovybei reikės patarimų, buhalterijoje "žalią" personalą reikės išsiauklėti, t.y. pripratinti prie tvarkos ir pan., galų gale pasiruošti apskaitos politiką, išsipirkti licenciją duomenų bazei, lankstyti pirmyn ir atgal irgi kainuoja darbo, laiko ir pinigų.
O ir atsakomybės prisiėmimas kainuoja - juk ne sekretorės pareigas buhalterinių paslaugų įmonė atlieka, o darbą, už kurio klaidas numatyta atsakomybė ir BK.