Sveiki, čia aš gal ne į temą, be jei ką nukreipkit į reikiamą
pirmą kartą susiduriu su dovanėlėmis. Konkrečiai, darbuotojų vaikams saldainiai... Iš viso suma apie 121Lt (su PVM, kad lengviau skaičiuot čia būtų). Niekada nesu susidūrusi su neatskaitomu PVM (o, kaip suprantu, čia toks ir bus). Pas mus dirba 2 žmonės(šeima), kurie turi mažų vaikų, tai pakontroliuokit, ar gerai supratau...
1. Rašau vadovo įsakymą dėl kalėdinių premijų ir dovanų.
2. Perkam saldainius, išsirašom PVM s.f.
3. Uzsipajamuoju: D 2011 Atsargos 100Lt, D6123 Neatskaitomas PVM 21Lt, K 2711 Kortele 121 Lt
4. Atiduodam dovanėles: K 2011 - 100Lt, D6118 Bendrosios sąnaudos 100Lt, Surašau nurašymo aktą;
5. Deklaruodama sausio mėnesį FR0572 prie tų darbuotojų gaunamo atlyginimo pridedu po 60,5Lt (nes jie vyras ir žmona, tai per puse sumą dalinu) ir sumokam 15 proc. GPM?
Kas dar? Kaip su VSDFV įmokomis? O kaip su žiniaraščiu, tą sumą traukti prie apskaičiuoto atlyginimo, bet tai išmokama suma tuome netiks... ar kaip čia?
nepykit, kad taip nemokšiškai rašau
ir ačiū, jei kas nepagailės savo laiko