Ar gali įmonė naikinti darbo pažymėjimus - na, ne segti į asmens bylas, o tiesiog sunaikinti ir viskas? Ar yra kur nors reglamentuota, kad atleistų (ar išėjusių) darbuotojų pažymėjimus reikia saugoti ( ir kiek laiko)?
Filippova rašė: Ar gali įmonė naikinti darbo pažymėjimus - na, ne segti į asmens bylas, o tiesiog sunaikinti ir viskas? Ar yra kur nors reglamentuota, kad atleistų (ar išėjusių) darbuotojų pažymėjimus reikia saugoti ( ir kiek laiko)?
Noriu paklausti,nuo 2014m. Neprivaloma išduoti darbuotojui darbo pažymėjimus ir pildyti jų darbuotojų registravimo žurnale ir nebereikia darbo sutartis pildyti darbo sutarčių žurnale. Ar jus vis dar pildote tuos žurnalus ir išduodat darbuotojams darbo pažymėjimus? :)
Pagal raštvedybos taisykles kiekvienas įstaigos dokumentas, taip pat ir darbo sutartys, privalo būti registruojamas. Kaip ir kokiu būdu - įstaigos vidaus dalykas.