vovere rašė:
jei sąnaudos neleidžiami atskaitymai tai ir pvm neleidžiami atskaitymai, jei už tą tonerį sumokėta grynais mesčiau tą sąskaitą laukan. o dėl kuro tai bus neleidžiami, ir pasakykit direktoriui kad taip nesielgtų
ačiū
sąskaitoje buvo ne vien toneris, bet ir kitų, reikalingų kanc. prekių, todėl išmest sąskaitos neišeina. Noriu dar pasitinkslint - paskaičiuoju kiek tenka PVM toneriui ir tikslinu PVM deklaraciją?
o dėl kuro - jei pasirašytų panaudos sutartį? tokių kuro kvitukų yra dar keletas iš anksčiau, kai įmonė dar neturėjo automobilio, todėl direktorius naudojosi savuoju. Gal galima surašyti panaudos sutartį ir spausdintuvui?
Dar vienas klausimas - pirko nešiojamą kompiuterį, sąskaitoje išskirta pelė, krepšys. tai į IT savikainą traukiu tik kompiuterio kainą? Ar pridėt ir priedus? Taip pat dėl IT automobilio - ar į savikainą itraukiama pvz. valstybiniai numeriai?