Įmonės pirkimas. Prašau patarkit.

2009-03-26 21:54 vvirginija1 2011-09-11 06-13

day rašė: .Atsiimant nukentėjusiui rašote sąskaitą arba ,jei neatsiima ,tai perduodate anstoliams

Teko bendrauti kas tai daro praktiškai. Sakykim, kai anstoliai praveda išieškotą skolos dalį iš automobilių savininkų, tada tai sumai kurią anstolis pravedė yra išrašoma saskaita faktūra ir išskiriamas PVM. Bet tada gaunasi kaip pinigų pripažinimo apskaitos principas. Kažin ar tai buhalteriškai gerai?
L
Loreta13 30842
2009-03-26 22:17 Loreta13 2011-09-11 06-13

vvirginija1 rašė: Gal aš pavyzduką parašysiu, nes kitaip nieko nebus. Sakykim žmogus atsiima automobilį ir mes jam išrašom PVM sąskaitą faktūrą:
automobilio ...partempimas 100 lt
pakrovimo-nukrovimo darbai 60 lt
administravimo mokestis 80 lt
už saugojimą 10 parų x 20 lt= 200 lt
Viso 440 lt
PVM 83.60 lt
Viso su PVM 523.60 lt
Tai čia koresponduojant ir bus pajamos 5 klasėj visa suma, t.y. 440 lt ?ar aš kažką ne taip galvoju.
Sąnaudos bus visai kita, t.y. atlyginimai vairuotojams, mokesčiai, mokesčiai anstoliams už išieškojimo paslaugas ir t.t. kas su ta veikla susiję.
Na, tik nebarkit manęs jei aš čia vėjus prigaudžiau?
Viskas čia puiku :))
Na, matyt, jūsų tokia specifika, kad pajamų pripažinimo momentas sutampa su automobilio atsiėmimu.
Aš gerai neįsigilinau ir jūs čia ryškiai protingesnė, kuo labai džiaugiuosi.:))
Reiškia, pajamas registruosite tik atsiimant auto.
Bet jei paduodate į teismą, juk įsivaizduojate, kad jis tą auto atsiima smile
2009-03-27 21:06 vvirginija1 2011-09-11 06-13

Loreta13 rašė:
Bet jei paduodate į teismą, juk įsivaizduojate, kad jis tą auto atsiima smile
Tai jūsų manymu, šiuo atveju, t.y. duodant į teismą arba anstoliams turėčiau iš karto išrašyti sąskaitas ir pripažinti pajamas? bet juk tos pajamos būtų neatitinkančios tikrovės, niekada mes nesusigrąžinsim tiek kiek yra skola tam automobiliui, na gal tik kai kuriais atvejais. Logiškiausia būtų pripažinti tik tą dalį kurią atgausime, tokiu atveju nenukentėtų nei valstybė nei mes.Ir logiškiausias būtų tas variantas, apie kurį viena žinute anksčiau parašiau. Tik ar tai teisinga buhalteriškai, tai biesas žino? smile
L
Loreta13 30842
2009-03-27 21:25 Loreta13 2011-09-11 06-13

vvirginija1 rašė: biesas žino?
Jis turbūt žino :))
O kaip formuluojate ieškinį smile
Kokių dokumentų pagrindu smile
Nejau pakanka tik jūsų išlaidų paskaičiavimų smile
2009-03-28 11:29 vvirginija1 2011-09-11 06-13

Loreta13 rašė:
O kaip formuluojate ieškinį smile
Kokių dokumentų pagrindu smile
Nejau pakanka tik jūsų išlaidų paskaičiavimų smile
Negaliu pasakyti, nes šiuo momentu į teismą neduodam. Dabar pagrinde anstoliai, tai jiems už tam tikrą mokestį perduodam automobilių savininkų skolas, ir jau jie ką galės išieškoti tai mums ir perves.Todėl ir yra galva pilna klausimų, pagrindas - kaip tuos pinigus parodyti apskaitoje...
L
Loreta13 30842
2009-03-28 11:37 Loreta13 2011-09-11 06-13

vvirginija1 rašė: Dabar pagrinde anstoliai, tai jiems už tam tikrą mokestį perduodam automobilių savininkų skolas, ir jau jie ką galės išieškoti tai mums ir perves.Todėl ir yra galva pilna klausimų, pagrindas - kaip tuos pinigus parodyti apskaitoje...
Tai kaip įformintos tos skolos smile
Ką ten tiems antstoliams rašote smile
Tiesiog noriu išsiaiškint, kaip galima paduot antstoliams ar teismui išieškot kažkokias sumas, kurių nėra apskaitoje. :))
2009-03-28 12:39 vvirginija1 2011-09-11 06-13

Loreta13 rašė: Tai kaip įformintos tos skolos smile
Ką ten tiems antstoliams rašote smile
Tiesiog noriu išsiaiškint, kaip galima paduot antstoliams ar teismui išieškot kažkokias sumas, kurių nėra apskaitoje. :))

Tame ir reikalas, kad tą veiklą tik šį mėnesį permetė iš individualios veiklos į UAB-ą, todėl ir šaukiuosi pagalbos kaip teisingai buhalteriją susitvarkyti, ir kaip teisingai tas skolas užsiregistruoti. Jeigu aš viską kiek tai dienai skolingi automobilių savininkai užregistruoju į pirkėjų skolas, tai čia tos skolos stovės gal 10 ir daugiau metų, ir esmė ta kad jos neatitinka tikrovės, už kai kuriuos automobilius gal dalį ir atgausim, už kitus bus taip kad ir išvis neatgausim. Ir jei viską ką perduodam anstoliams dedu į pajamas ir mes jų negausim tai čia n... kartų tas pajamas atstatinėti reikės. Todėl ir sakau kad tas pajamas geriausia būtų pripažinti faktišku jų gavimo momentu...
O perduodant anstoliams rašome tokį prieda prie sutarties (tarp jų ir mūsų) dėl skolų išieškojimo. Jame rašom, kad klientas (t.y. mes) pagal tokią ir tokią sutartį perduoda Vykdytojui (anstoliui) transporto priemonių sarašą dėl šių transporto priemonių savininkų nustatymo bei skolos, iš minėtų transporto priemonių savininkų išieškojimo veiksmams atlikti.Čia ir nurodom automobilius ir ir to automobilio skolą tai dienai.
A
Aprile 198
2009-04-14 14:59 Aprile
Buvo nupirkta UAB, įkurta 1991 m., nuo 1999 m. turėjusi likviduojamos statusą. Pirkėjai jokio dokumentų perdavimo/priėmimo akto neturi, o buh. apskaitos dokumentų trūksta (yra tik 1998m ūkinių operacijų apskaitos knyga ir tų metų kasos knyga). Reikia kažkur pranešti? Kažką daryti?
Rainis Rainis 15057
2009-04-14 15:59 Rainis 2011-09-11 06-14

Aprile rašė: Buvo nupirkta UAB, įkurta 1991 m., nuo 1999 m. turėjusi likviduojamos statusą. Pirkėjai jokio dokumentų perdavimo/priėmimo akto neturi, o buh. apskaitos dokumentų trūksta (yra tik 1998m ūkinių operacijų apskaitos knyga ir tų metų kasos knyga). Reikia kažkur pranešti? Kažką daryti?

O ar ji dar nelikviduota?
Kreipkitės į Registrų centrą, ten užpildysite popierius ir galėsite pradėti veiklą iš naujo.
Kadangi įmonė tikriausiai veiklos nuo 1998 metų nevykdė, tai ir popierių daugiau nebus.
Iškapstykite, kiek ji ten turi turto, išsiaiškinkite VMI ir Sodroje apie mokesčių skolas ir matysite, ką daryti.
A
Aprile 198
2009-04-14 16:18 Aprile
Dėkui, su visom skolom ir turtu viskas iškapstyta, sutvarkyta ir aišku. Tik įdomu, ar naujiems savininkams nekils problemų, kad trūksta dokumentų, kurie dar turėtų būti saugojami (75 metus...). Tarkim, jei kažkam prireiks duomenų pensijos skyrimui ar pan.
2009-04-14 16:40 seimosdziaugsmas 2011-09-11 06-14

Aprile rašė: Dėkui, su visom skolom ir turtu viskas iškapstyta, sutvarkyta ir aišku. Tik įdomu, ar naujiems savininkams nekils problemų, kad trūksta dokumentų, kurie dar turėtų būti saugojami (75 metus...). Tarkim, jei kažkam prireiks duomenų pensijos skyrimui ar pan.


Dėl apsidraudimo dėl ateities, tai manau reikėtų patiems pasidaryti tokį aktą, kur matytusi ką jūs pirkdami gavote - kokie dokumentai.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui