Ilagalaikis turtas

talys talys 3761
2010-03-05 13:27 talys
Dėl šito nežinau-bet rašiau-ką reikia regitrai pateikti-auto juk isregistruojamas.Ar yra kokių išimčių ten-neteko girdėti.Suprantu,kad jie tą auto nori nurašyt.
R
Raimon 413
2010-03-05 14:45 Raimon
Dėkui visiems už atsakymus.PVM nebuvo jungta į atskaitą, nes čia lengv.auto.Na, o likutinė vertė 2500 Lt.Ne taip ir daug. O jis nusibaigęs jau visai buvo vien remontas ir remontas.Man dėl to nurašymo ir nepatinka , kad nėra jokių dokumentų , nes visvien jis ligu kabo pas mus balanse, nes nėra nei parduotas nei lauže.O iš tikrųjų aš nežinau, kaip Regitroj nurašė nuo įskaitos ligu supaprastinta yra dabar.Numerius atidavė.
Aš nurašiau į neleidžiamus , bet vėl nežinau, o gal geriau palikti kol parduos , nes ligu žada parduot dalim.
talys talys 3761
2010-03-05 14:49 talys 2011-09-11 06-40

Raimon rašė: Dėkui visiems už atsakymus.PVM nebuvo jungta į atskaitą, nes čia lengv.auto.Na, o likutinė vertė 2500 Lt.Ne taip ir daug. O jis nusibaigęs jau visai buvo vien remontas ir remontas.Man dėl to nurašymo ir nepatinka , kad nėra jokių dokumentų , nes visvien jis ligu kabo pas mus balanse, nes nėra nei parduotas nei lauže.O iš tikrųjų aš nežinau, kaip Regitroj nurašė nuo įskaitos ligu supaprastinta yra dabar.Numerius atidavė.
Aš nurašiau į neleidžiamus , bet vėl nežinau, o gal geriau palikti kol parduos , nes ligu žada parduot dalim.


Numerių tikai neatiduoda-jei jūs ją nurašote.Kaip vyksta-rašiau-net Į regitrą pasukau-patvirtino tai.
R
Raimon 413
2010-03-05 14:50 Raimon
Gal ne taip parašiau mes atidavėm į Regitra numerius
talys talys 3761
2010-03-05 14:52 talys
A,kitas reikalas
tai jūs auto nurasete?
Keista kaip-nurasyt galėjot-reikia to pažmėjimo-apie kurį rašiau.
2010-03-05 15:16 seimosdziaugsmas 2011-09-11 06-40

talys rašė: Keista kaip-nurasyt galėjot-reikia to pažmėjimo-apie kurį rašiau.

Prieš kelis metus pati išregistravau kelias mašinas be pažymėjimo.
Viena labai sena, kita pavogta.
Tada galiojo įstatymas, kuris leido senas mašinas (negaliu tiksliai parašyti iki kurių metų gamybos) išregistruoti iš Regitros be jokių pažymų.
Tai gal nepakeistas tas įstatymas.
W
wwind 1616
2010-03-05 15:29 wwind
man rodos, iki 2004 m. buvo galima išregistruoti be didelių navarotų
talys talys 3761
2010-03-05 20:07 talys 2011-09-11 06-40

wwind rašė: man rodos, iki 2004 m. buvo galima išregistruoti be didelių navarotų


Taip,tas tiesa.
Skambinau snd i Kauno Regitra-norint nurasyt auto-reikia-ivykdyt visa tai,ka rasiau.
R
Raimon 413
2010-03-08 11:08 Raimon 2011-09-11 06-41

Regvita rašė:

talys rašė: Aš apie tai-kad nežinau,kaip tada auto gali likt įmonėje.
Kodėl negali jis likti? Pvz. žinau, kad IT auto per 7 d. parduosiu, t.y turiu klientą, kad būtų greičiau visi dokumentai įforminti tiesiog pasirašoma sutartis su šia sutartimi kreipiuosi į Regitrą kad išregistruotų man šį auto, o jį priregistruoti LT galima per 15 d. Tačiau jei jį parduodi į trečias šalis, tai visai yra nesvarbu, jei auto vyks tralu ar traukiniu į pardavėjo šalį. Tokiu būdu turint pažymą, šį auto iškeliu iš IT į atsargas ir kai klientas prisistato atliekame pardavimą. Viskas.

Dėkui "Regvita" Jūs man aiškiausiai atsakėt.Jokio čia didelio kriminalo nėra, nes iš ties išregistravo, kad parduotų(bent taip man paaiškino).Tik aš vis dar nesulaukiu kam išrašyt pardavimo sąskaitą . Sutarė parduot į trečią šalį. Kiek suprantu aš turėsiu išrašyt pardavimo sąskaitą tam žmogui kur pardavė. Ir tada ramiai galėsiu nurašyt į sąnaudas, o dabar tik išimu iš eksploatacijos ir nebeskaičiuoju nusidėvėjimo.Ar taip? Matot su tokiais pardavimais retai susiduriu tai gerai , kad kas pataria.
G
gazina 454
2010-03-18 09:15 gazina
Prašau patarimo-2009metais atlikom nuomuojamo turto remonto darbus už pakankamai didelę sumą,derybų metu su nuomininkais nepavyko sutarit,kad šią sumą priskirsim remontui kuris prailgina ir pagerina tarnavimo laikotrapį(nes jiems reikėtų pasididnti apmokestinamasias pajamas. mums teko priskirti šiąs sąnaudas einamojo remonto sąnaudoms,bet šį suma labai padidino 2009 metų nuostolį. ar labai nusižengtume, jei mes šias sąnaudas ne iškart priskirtume 2009msąnaudoms,o dalintume per nuomos laikotarpį proporcingai???
L
Linda6 11854
2010-03-18 09:21 Linda6
Galite pripažinti per nuomos laikotarpį,jei sumos didelės ir iškraipo atskaitomybę.Apskaitos politikoje turi būti įrašyta.
mic.vmi.lt/documentspublic.do?&id=1000002...
P
Panaikinta 4554
2010-03-18 09:22 Panaikinta 2011-09-11 06-41

gazina rašė: Prašau patarimo-2009metais atlikom nuomuojamo turto remonto darbus už pakankamai didelę sumą,derybų metu su nuomininkais nepavyko sutarit,kad šią sumą priskirsim remontui kuris prailgina ir pagerina tarnavimo laikotrapį(nes jiems reikėtų pasididnti apmokestinamasias pajamas. mums teko priskirti šiąs sąnaudas einamojo remonto sąnaudoms,bet šį suma labai padidino 2009 metų nuostolį. ar labai nusižengtume, jei mes šias sąnaudas ne iškart priskirtume 2009msąnaudoms,o dalintume per nuomos laikotarpį proporcingai???
Remonto ir rekonstravimo išlaidų, kurių turto savininkas nekompensuoja, apskaita priklauso nuo išlaidų sumos reikšmingumo. jei suma nereikšminga, išlaidos iš karto pripažįstamos ataskaitinio laikotarpio sąnaudomis. jeigu remonto ar rekonstravimo išlaidų suma reikšminga (Jūsų atveju) - jos pripažįstamos turtu (būsimųjų laikotarpių sąnaudomis) ir amortizuojamos per visą likusį nuomos laikotarpį. jeigu dėl atlikto remonto didesnė ekonominė nauda bus gaunama trumpiau (pvz. turtą reikės pakartotinai remontuoti) nei likęs nuomos laikotarpis, šios išlaidos pripažįstamos sąnaudomis per trumpesnį laikotarpį.
G
gazina 454
2010-03-18 09:39 gazina
Skaičiau aš pelno mokesčio komentarą-viskas ten aišku kai sutaria nuomininkas ir nuomotojas. O kaip man reiktų apskaitoje viksą teisngai atvaizduoti-dabar aš esu surašiusi aaktą,pagal kurį mes remonto metu sunudotas mežiagas nurašome ir priskiriame einamajo remonto sąnaudoms.Ar gali dabar įmonė nuspręsti nekreipdama dėmėsio į pelno mokesčio 20str.komentarą, šias remonto išlaidas pagal buhalterinę pažym ą ar direktorius įsakymą dalinti nuomojamam laikotarpiui, o 2009m.kaip jus patarėt įrašyti jas į būsimų laikotrapių sąnaudas
P
Panaikinta 4554
2010-03-18 09:42 Panaikinta 2011-09-11 06-41

gazina rašė: Skaičiau aš pelno mokesčio komentarą-viskas ten aišku kai sutaria nuomininkas ir nuomotojas. O kaip man reiktų apskaitoje viksą teisngai atvaizduoti-dabar aš esu surašiusi aaktą,pagal kurį mes remonto metu sunudotas mežiagas nurašome ir priskiriame einamajo remonto sąnaudoms.Ar gali dabar įmonė nuspręsti nekreipdama dėmėsio į pelno mokesčio 20str.komentarą, šias remonto išlaidas pagal buhalterinę pažym ą ar direktorius įsakymą dalinti nuomojamam laikotarpiui, o 2009m.kaip jus patarėt įrašyti jas į būsimų laikotrapių sąnaudas
Jūs neteisingai darėte remonto eigoje. Turėjote visas išlaidas kaupti atskiroje sąskaitoje ir kai jau baigėte remontą, pagal darbų atlikimo -priėmimo aktą šias išlaidas arba nurašyti , t.y pripažinti ataskaitinio laikotarpio sąnaudomis arba pripažinti turtu ir per nuomos laikotarpį amortizuoti.
G
gazina 454
2010-03-18 09:51 gazina
mes jas ir kaupem nebaigtos staybos s-toje,buvo surašytas ir darbų perdavimo-priėmimo aktas.
P
Panaikinta 4554
2010-03-18 09:52 Panaikinta
Tuomet viskas gerai ir jei suma įmonei reikšminga tai ją iškeliate į Būsimųjų laikotarpių sąnaudas ir nurašote per visą nuomos laikotarpį, t.y kažkokią dalį 2009 m. ir t.t.
A
aristokrate 425
2010-03-18 09:55 aristokrate
ILGALAIKIO TURTO ĮVEDIMO Į EKSPLOATACIJĄ AKTĄ PASIRAŠO KOMISIJA. AR DIREKTORIUS TURI JĮ PATVIRTINTI. KLAUSIU TODĖL, KAD RADAU AKTO PVZ IR DEŠINIAJAME KAMPE YRA ZODELIS "TVIRTINU"
L
Linda6 11854
2010-03-18 09:56 Linda6
Taip.
G
gazina 454
2010-03-18 10:01 gazina
Ačiū regvita už atsakymus,tai čia tikrai nieko blogo jei pagal pelno mokesčio įstatymą aš einamojo remonto išlaidas tuėčiau priskirti 2009m., bet kadangi suma reikšminga aš jas dedu į būsimųjų laikotarpų sąnaudas. Jei darbų perdavimo aktas buvo surašytas rugpjūčio mėn.tai aš turėčiau 2009 m.priskirti 4 mėn.tenkančią sumą. O kaip dėl pvm-visą pirkimo pvm įtraukėm į 2009 metus
P
Panaikinta 4554
2010-03-18 10:03 Panaikinta 2011-09-11 06-41

gazina rašė: Ačiū regvita už atsakymus,tai čia tikrai nieko blogo jei pagal pelno mokesčio įstatymą aš einamojo remonto išlaidas tuėčiau priskirti 2009m., bet kadangi suma reikšminga aš jas dedu į būsimųjų laikotarpų sąnaudas. Jei darbų perdavimo aktas buvo surašytas rugpjūčio mėn.tai aš turėčiau 2009 m.priskirti 4 mėn.tenkančią sumą. O kaip dėl pvm-visą pirkimo pvm įtraukėm į 2009 metus
Taip, teisingai.
Pirkimo PVM dėjote į atskaitą kiekvieną kartą kai tik įsigijote medžiagas ir kt. reikalingus dalykus remontui.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui