Ilagalaikis turtas

V
vej 142
2011-02-01 10:03 vej
Laba diena
kokiai ilgalaikio turto grupei priskirti geodezinį matavimo ptrietaisą ir per kiek metų jis nusidevi, aciū
amadina22 amadina22 19757
2011-02-01 10:24 amadina22 2011-09-11 07-13

vej rašė: Laba diena
kokiai ilgalaikio turto grupei priskirti geodezinį matavimo ptrietaisą ir per kiek metų jis nusidevi, aciū


Gal kitas materialusis turtas - 4 m.
L
loksikana 1
2011-02-22 11:07 loksikana
Laba diena, gal galite man padėti susidūriau su tokia situacija įmonėje. Individuali įmonė užsiima statybinių konteinerių nuoma ir pardavimais. Tris metus šie konteineriai buvo dedami į įmonės ilgalaikį turtą. O aš naujai atėjusi buhalterė galvoju, kad jie galėtų būti prekėse skirtuose perparduoti. Taip supaprastėtų pati apskaita, nereiktų nusidėvėjimų skaičiuoti.
Rolf Rolf 17196
2011-02-22 11:12 Rolf 2011-09-11 07-15

loksikana rašė: Individuali įmonė užsiima statybinių konteinerių nuoma ir pardavimais. Tris metus šie konteineriai buvo dedami į įmonės ilgalaikį turtą. O aš naujai atėjusi buhalterė galvoju, kad jie galėtų būti prekėse skirtuose perparduoti. Taip supaprastėtų pati apskaita, nereiktų nusidėvėjimų skaičiuoti.

Tai ką nuomosite tada, prekes, skirtas perparduoti?
Jeigu turtas atitinka IT kriterijus, tai jis ir priskiriamas IT.
Negi nusidėvėjimo skaičiavimas yra didelis ir sunkus darbas smile
snake snake 3833
2011-02-22 13:18 snake
Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?
Filippova Filippova 1475
2011-02-22 13:20 Filippova 2011-09-11 07-15

snake rašė: Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?

Manau, kad negalima nustatyti mažesnį už nurodytą priedėlyje, tik didesnį terminą smile
Rolf Rolf 17196
2011-02-22 13:26 Rolf 2011-09-11 07-15

snake rašė: Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?

mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Mokesčių mokėtojai, kurie turi teisę apmokestinamajam pelnui nuo 2010-01-01 taikyti 5 proc.(iki 2009-12-31 taikyti 13 proc.) mokesčio tarifą, maksimalius nusidėvėjimo (amortizacijos) normatyvus gali nusistatyti trumpesnius, negu nustatyta PMĮ 1 priedėlyje,

Čia parašyta, kas gali taikyti 5proc.( anksčiau 13 ) mokesčio tarifą:
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
snake snake 3833
2011-02-22 13:27 snake 2011-09-11 07-15

Filippova rašė:

snake rašė: Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?

Manau, kad negalima nustatyti mažesnį už nurodytą priedėlyje, tik didesnį terminą smile

Aš jau buvau apsidžiaugus, bet ten gi parašyta, kad maksimalius. Bet vėl kažkoks smegenų maišymas, tai reiškia kai atitinka tuos kriterijus tai gali ilgiau dėvėti, o jei neatitinka, tai tiek kiek nustatyta.
amadina22 amadina22 19757
2011-02-22 13:33 amadina22 2011-09-11 07-15

Rolf rašė:

snake rašė: Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?

mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Mokesčių mokėtojai, kurie turi teisę apmokestinamajam pelnui nuo 2010-01-01 taikyti 5 proc.(iki 2009-12-31 taikyti 13 proc.) mokesčio tarifą, maksimalius nusidėvėjimo (amortizacijos) normatyvus gali nusistatyti trumpesnius, negu nustatyta PMĮ 1 priedėlyje,


Jei už 2010 m. atitinka tuos kriterijus, tai 2011 m. pradedamam naudoti IT galima nusistatyti trumpesnį nusidėvėjimo laikotarpį;
O jei 2011 m. nebeatitiks tų kriterijų, tai 2012 m. pradėtam naudoti IT vėl nebegalės nusistatyti trumpesnio naudojimo laikotarpio?
snake snake 3833
2011-02-22 13:51 snake 2011-09-11 07-15

amadina22 rašė:

Rolf rašė:

snake rašė: Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?

mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Mokesčių mokėtojai, kurie turi teisę apmokestinamajam pelnui nuo 2010-01-01 taikyti 5 proc.(iki 2009-12-31 taikyti 13 proc.) mokesčio tarifą, maksimalius nusidėvėjimo (amortizacijos) normatyvus gali nusistatyti trumpesnius, negu nustatyta PMĮ 1 priedėlyje,


Jei už 2010 m. atitinka tuos kriterijus, tai 2011 m. pradedamam naudoti IT galima nusistatyti trumpesnį nusidėvėjimo laikotarpį;
O jei 2011 m. nebeatitiks tų kriterijų, tai 2012 m. pradėtam naudoti IT vėl nebegalės nusistatyti trumpesnio naudojimo laikotarpio?



gerai, sakykim, automobiliui nusistatom normatyvą kokiem 3 m., o šiuo atveju IĮ savininkas kovo mėn. tampa akcininku UAB, reiškias kriterijai pakinta, ar ne?
amadina22 amadina22 19757
2011-02-22 13:53 amadina22 2011-09-11 07-15

snake rašė:

amadina22 rašė:

Rolf rašė:

snake rašė: Kaip suprast PM įstatymo 18str. 3d., kai atsižvelgiant į tam tikrus kriterijus ( darbuotojų sk., apyvarta) įmonės pačios gali nusistatyti maksimalius IMT nusidėvėjimo normatyvus , neatsižvelgiant į įstatymo 1 priedėlį? Ar galiu dabar nusipirkus sakykim brangų automobilį, jį nudėvėti per kokius 3 m.?

mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Mokesčių mokėtojai, kurie turi teisę apmokestinamajam pelnui nuo 2010-01-01 taikyti 5 proc.(iki 2009-12-31 taikyti 13 proc.) mokesčio tarifą, maksimalius nusidėvėjimo (amortizacijos) normatyvus gali nusistatyti trumpesnius, negu nustatyta PMĮ 1 priedėlyje,


Jei už 2010 m. atitinka tuos kriterijus, tai 2011 m. pradedamam naudoti IT galima nusistatyti trumpesnį nusidėvėjimo laikotarpį;
O jei 2011 m. nebeatitiks tų kriterijų, tai 2012 m. pradėtam naudoti IT vėl nebegalės nusistatyti trumpesnio naudojimo laikotarpio?


gerai, sakykim, automobiliui nusistatom normatyvą kokiem 3 m., o šiuo atveju IĮ savininkas kovo mėn. tampa akcininku UAB, reiškias kriterijai pakinta, ar ne?

Aš klausiu Rolf, o jūs manęssmile
snake snake 3833
2011-02-22 13:59 snake
Amadina, ko juokiesi, ar durnai paklausiau? smile
amadina22 amadina22 19757
2011-02-22 14:01 amadina22 2011-09-11 07-15

snake rašė: Amadina, ko juokiesi, ar durnai paklausiau? smile


Ne, normaliai, bet aš klausiu Rolf ar pasikeitus sąlygom, jau nebegalima taikyti mažesnio nusidėvėjomo laikotarpio, o tu klausi manęs. Viskas normaliai.
snake snake 3833
2011-02-22 14:13 snake 2011-09-11 07-15

amadina22 rašė:

snake rašė: Amadina, ko juokiesi, ar durnai paklausiau? smile


Ne, normaliai, bet aš klausiu Rolf ar pasikeitus sąlygom, jau nebegalima taikyti mažesnio nusidėvėjomo laikotarpio, o tu klausi manęs. Viskas normaliai.


Nu tai laukiam kol atsakys... smile O tai aš tavęs dabar klausiu, jei IĮ savininkas dar tampa uab-o akcininku, tai čia jau yra sąlygų pasikeitimas?
Rolf Rolf 17196
2011-02-22 14:31 Rolf
Privaloma tikslinti normatyvus, jei neatitinka PMĮ 5str.2 ir 3d.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Jei už 2010m. neatitiko PMĮ 5str. sąlygų, tai ir turi būti patikslinti nusidėvėjimo normatyvai nuo mokestinių metų pradžios.
amadina22 amadina22 19757
2011-02-22 14:46 amadina22 2011-09-11 07-15

Rolf rašė: Privaloma tikslinti normatyvus, jei neatitinka PMĮ 5str.2 ir 3d.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Jei už 2010m. neatitiko PMĮ 5str. sąlygų, tai ir turi būti patikslinti nusidėvėjimo normatyvai nuo mokestinių metų pradžios.


Dabar tai jau visai nebesuprantu.
Tarkim, pagal 2010 m. rezultatus įmonė atitinka kriterijus, taikyti 5 proc. PM.
2011 m. pradėtam naudoti turtui gali taikyti trumpesnį nusidėvėjimo terminą.
Paskaičiavus 2011 m. rezultatus, įmonė nebegali taikyti 5 proc. PM.
Tai dabar tam turtui, kuriam pritaikė trumpesnius terminus turi tikslinti tuos terminus?
Tai neverta ir taikyti tuos trumpesnius terminus.

Aš taip įsivaizdavau, kad jau naujam turtui nebegalima taikyti, o tam senesniam palikti kaip jau buvo pritaikyta?
snake snake 3833
2011-02-22 15:09 snake
/5) dėl kitų objektyvių priežasčių, tačiau tik gavus vietos mokesčio administratoriaus sutikimą. /


Kokios gali būti priežastys, kad taikyt šitą punktą???
Rolf Rolf 17196
2011-02-22 19:22 Rolf 2011-09-11 07-15

amadina22 rašė: Aš taip įsivaizdavau, kad jau naujam turtui nebegalima taikyti, o tam senesniam palikti kaip jau buvo pritaikyta?

Paskaitykite PMĮ komentarą: 18str.12d. 5 punktas. Ten yra pavyzdys.
Rolf Rolf 17196
2011-02-22 19:29 Rolf 2011-09-11 07-15

snake rašė: /5) dėl kitų objektyvių priežasčių, tačiau tik gavus vietos mokesčio administratoriaus sutikimą. /
Kokios gali būti priežastys, kad taikyt šitą punktą???

Manau, kad apie tai rašoma PMĮ komentare 18str.12d.1p.:
4.1. Vienetas turi teisę kreiptis į vietos mokesčių administratorių dėl ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvų tikslinimo tais atvejais, jeigu jis, nustatydamas ilgalaikio turto grupėms nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvus, tinkamai neatsižvelgė į:
- planuojamą ilgalaikio materialiojo turto naudojimo intensyvumą, turto naudojimo aplinką, naudingųjų turto savybių kitimą per visą jo eksploatavimo laikotarpį;
- technologinę bei ekonominę pažangą, morališkai sendinančią turtą;
- kitus veiksnius, trumpinančius arba ilginančius ilgalaikio turto naudingo tarnavimo laikotarpį.
gabkiss gabkiss 702
2011-03-15 07:53 gabkiss
Sveiki,
Ką daryti tokiu atveju jei atėjusi dirbti į naują įmonę radau ilgalaikio turto pastatų, kurių nusidėvėjimas 134 ir 182 metai. Ar taip gali būti? smile smile smile Ar gali mokesčių inspekcija sumažinti dėvėjimosi terminą tokiu atveju?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui