Įmone registruota akcininku bute. Tačiau tokio kaip ofiso neturi. Pati dirbu pas save namie - ten laikau ir dokumentus. Parduotuvikej direktorius turi sau kamurke. Klausimas - kur buhalterio darbo vieta ? Ir kur reikia laikyti dokumentus?
Šiandien užejo kažkokie tikrintojai - ir direktorius klausia - ką jam sakyt?
Kamurkėj.Aš irgi taip beveik dirbu.Kabinete sukrovėm degtinę, šampaną, o aš parsitempiau popierius sau namo.Tuos, kurie nebereikalingi, stovi dėžėse kamurkėj ant stelažo viršaus.
Aš taip 5 metus. Dar nesusiekiau su direktorium.
Bet manau jie ieškojo reikalingų dokumentų - pvz. kasos knygos, pinigų ir įsakymo kur tie pinigai laikomi . Bet jie pas mane namuose. KAS DABAR BUS?
( Su kasos aparatu viskas gerai)
Kokie įsakymai yra būtini prie kasos - pirmadieni laukiu tikrintojų . Buveinė yra savininko bute seifo nebuvo niekada - tačiau susitikimas vyks neutralioje aplinkoje.
Tai kad savininkas savo namuose jų nepriima - prašo atvežti buhalterinius dokumentus - nenurodo konkrenčiai kokių
Ar turiu temptis stalčių su pinigais
Kokie įsakymai reikalingi prie kasos
Turim
Del kasininko paskyrimo
Del atskaitingu asmenu ir atsiskaitymo
Del kasos pildymo kompiuteriu ir
renatab
Kaži, ar šito jiems reiks:))
Labiau domins kasos knyga, kasos dokumentų segtuvai, avanso apyskaitos, atlyginimų priskaičiavimo žiniaraščiai, algalapiai, jei tokie yra.
O jų apsilankymo tikslas jums žinomas
Loreta13 rašė: renatab
Kaži, ar šito jiems reiks:))
Labiau domins kasos knyga, kasos dokumentų segtuvai, avanso apyskaitos, atlyginimų priskaičiavimo žiniaraščiai, algalapiai, jei tokie yra.
O jų apsilankymo tikslas jums žinomas
Buvo labai grubūs - kažkas panašaus į operatyvininkus. Skundas gal . Aš dirbu namuose - dokumentai namie - bet ką rado kontoroje įdomaus pasiėme
Jei kasa tam bute - tai pagal taisykles IR KIO išrašomi tik ten - dalyvaujant kasininkui ir vyr. buhalteriui . Ar galima pvz - automobilyje
O mus VMI jau nuo praeitų metų lapkričio kankina.Nekilnojamo turto mokesčio sumokėjimą tikrina ir PVM.Jau pražilti baigiu,o tikrintoja labai neskuba.Kas antrą dieną vis naujų pasiaiškinimų prašo dabar užsinorėjo,kada kokiam objekte buvo vykdoma veikla ir kas už šildymą mokėjo Reziume kad priskaičiuos sumelių ta savo ramia išraiška,tai mažai nepasirodys
Spanguole rašė: Kaip manote, kiek gali trukti patikrinimas(mokestinis tyrimas), kai įmonės išrašomų sąskaitų 90 tikrinamame laikotarpyje, gaunamų irgi panašiai.
Buvo pasakyta "per protingai trumpą laikotarpį", bet jau nuo sausio pradžios dokumentai vmi, o judėjimo jokio
Visų pirma mokestinis tyrimas ir mokestinis patikrinimas yra skirtingi dalykai. Pas jus, kaip suprantu, vykdomas mokestinis patikrinimas. Jo terminas turi būti nurodytas pavedime tikrinti jūsų įmonę.
Spanguole, VMI tuo pat metu tiria ne vien jūsų įmonę, o bent kelias. Gal būt, daro ir lygiagretų ar priešpriešinį patikrinimą... Jei labai reikia kurio tai dokumento - nuvažiuokite ir jums jį atiduos (atitinkamai įforminę). Šiaip mano praktikoje ilgiausias patikrinimas truko 8 mėnesius.