Samajana rašė: jolkyte rašė:
Pavarčiau dokumentus ir radau, kad visa dotacijos suma pervsta tik
rangovui, auditorei mokėjom patys. Todėl manau audito išlaidas dedu iškart į sąnaudas, o dotacija amortizuoju tik su IT nusidėvėjimu
...teisingai manai. Bet tai nieko nereiškia kad patys mokėjot.
Kitą kart dotuoja etapais...kai jau būni už savo pinigus viską arba kažką padaręs...turi rodyti kaip jų įsiskolinimą ir tik atėję ir pamatę dengia savo įsiskolinimą. Tada gali su ja elgtis kaip nori, jeigu nėra konkretaus nurodymo... tavo atveju...jeigu dotacija kompensuosi sąnaudas(audito) tai pelno mok.bus didesnis ant tiek kiek tos sąnaudos sumažėja*15.Ar kažkas ne taip ten su tais skaičiais. Ar tu ruošeisi ir auditą dėvėti kaip IT?
Ne ne
audito tikrai nedėvėsiu tik galiu tas sąnaudas trim būdais
apskaityti (bent jau aš tiek suskaičiuoju
)
1. visas auditas į veiklos sąnaudas
2. visas auditas į dotacijas
3. tam tikras procentas į dotacijas pagal bendrą projekto vertę
Aš renkuosi 1. būdą taip man naudingiausia, motyvuosiu pavedimu tik
rangovui
Ačiū už diskusiją, tai labai padeda užtikrinti savo pamąstymus ir atkreipti
dėmesį į tai ko net nepagalvojai