meilute1 rašė: Patarkite, prašau
Bendrovė teikia grafinio dizaino, spaudos darbų ir vizualios išorinės reklamos kūrimo paslaugas. Ar reikia surašyti sutartis kiekvienam atliktam darbui ar užtenka žodinio susitarimo ir sąlygų aptarimo? Ar užtenka tarkime tiesiog sąskaitos faktūros kurioje nurodoma : dizaino darbai, tiek vnt. , kaina, suma. Kaip teisingai padaryti buhalteriškai? Esu pradedantis buhalteris todėl labai prašau pagalbos.
sutartys gali būti sudaromos tiek raštu tiek ir žodžiu.
Sudaryta sutartis raštu suteikia abiems pusėms garantijas, jog susitarimų bus laikomasi, o pažeidus juos numatomos sankcijos. Kilus ginčiu ir prireikus jam spręsti teisiškai, rašytinė sutartis būtų pagrindas, įrodant jog viena pusė pažeidė susitarimą. Tuo tarpu žodinė sutartis ir lieka žodine, kurios pagrindu būtų sudėtingiau įrodyti sąlygų nesilaikymą.
Kas liečia buhalteriją, tai buhalteriui turi pakakti sąmatos, kuria vadovaujantis būtų išrašoma PVM sąskaita faktūra.