Kaip supratau, sutartyje yra numatytos garantijos.Priklausomai nuo sutarties pobūdžio garantijos teikiamos tam tikram laikotarpiui (metai, du, peki ir pan.) Tam, kad nekiltų ginčų dėl daikto ar įrenginio sugadinimo dėl vartotojo kaltės, sutartyje reikėtų numatyti kaip tas daiktas ar įrenginys perduodamas vartotojui.:pasirašant priėmimo - perdavimo aktą,pasirašomas dok. patvirtinantis apmokymą ir pan.
Dėl ekspertų:sutartyje nurodykit," jei užsakovui(pirkėjui) pareiškus pretenzijas dėl blogai atliktų darbų (nekokybiško daikto) rangovas (pardavėjas) nesutinka su pretenzijomis, šalys turi teisę abipusiu susitarimu ginčo sprendimui kviesti nepriklausomus ekspertus.Toliau nurodykit, kad jei ekspertai patvirtina užsakovo(pirkėjo) pretenzijas,rangovas(pardavėjas) privalo apmokėti ekspertų konsultavimo išlaidas ir per sutartą laikotarpį, bet ne ilgiau kaip per 30 dienų ištaisyti darbo defektus(pakeisti daiktą) Sutartyje žodžių "įsikišimas" patarčiau vengti.