Dalia29 rašė: Žinai, įdomiausia tai, kad daugumas mūsų (gal neteisi???) nežino, kaip deklarantai skirsto išlaidas. Bent jau didesnėse įmonėse tai ne buhų reikalas. Tuo užsiima deklarantai arba muitinės tarpininkai. O buhalteriai transporto išlaidas skirsto pagal savikainą.
Galima būtų į šį klausimą žvelgti giliau: kaip paskirstyti išlaidas įmonėje - pagal sumą, pagal kiekį, pagal svorį... Tarkime, importo deklaracijoje paskaičiuotas muitas, vežėjai išrašė sąskaitą už transporto paslaugas o prekių grupėje yra įvairių prekių -
1. Didelių ir pigių;
2. Smulkių ir brangių, bet nedaug;
ir pan.
Manau, kaip paskirstyti papildomas importuotų prekių išlaidas įmonė turi nusistatyti pati, ir nebūtinai kaip muitinė. Mokesčiai, atrodo, to nereglamentuoja.