situacija, vienas iš mūsų pirkėjų pavadinkim įmonė A bankrutoja,
įmonė A buvo mūsų pirkėjas užsakydavo transporto paslaugas. ir buvo mums skolinga 5000 eur, kadangi mes tas paslaugas atliekant favom iš įmonės A pretenzijas, sumai 3000 eur. tai galutiniam rezultate įmonė A mums skolinga buvo 2000 eur( čia skaičiai pvz).
na ir gaunam laišką iš bankroto administratoriaus kad mes esam skolingi įmonei A pagal jų duomenys 50 eur.
Skambinam bankroto administartoriui, nes gavom laišką susimokėti 50 eur, nes kitaip išieškos, kad mūsų duomenys nesutampa, tas, mums atsako pyktai, kad čia neturi laiko aiškintis pateikit viską raštu ir su įrodymais.. Na surašom pranešyma, kad įmonė A mums skolinga 5000 eur, mes A įmonei 3000 eur, galutinis saldo 2000 eur, mūsų naudai, pridedam apyvartas( kadangi programoj suvedinėjau pirkėja kaip pirkėja ir pretenzijom atskirai sukuriau kontrahenta įmonės A tik teikėja, tai pateikiau apyvartas.
Na ir finale, gaunam raštą, kad mes turim nedelsiant sumokėti įmonei A skola 3000 eur,o tos kur jie skolingi mums 5000 galim kreiptys kad jai bus iš ko pagal eilę gal atgausim o ggal ir ne.
Na niekaip man neišneša protas , kaip taip gali buti, gi įmonė A tai pirkėjas, ir jokių paslaugų iš jo nepirkom, tik pretenzijas gavom. :
ir kaip čia toliau, daryti, adminas bankroto kažkoks pykčiurnas nes nenori kalbėti