Marža (naudoti automobiliai)

Tatu Tatu 1732
2004-04-29 08:25 Tatu
Ir vėl aš smile , parašiau raštą, lauksiu atsakymo, kai ką gausiu - įmesiu.
Kai perskaitai MŽ, Respubliką, VMI brošiūrą - viskas aišku, bet praktikoje iškart matai, kad net pvz. tokio ten nėra, kur dažniausiai pasitaiko - iškart galvoji , tai ne šiaip sau.... smile
Kad iš pirmo karto nesuprantu įstatymo ar nutarimo - aš jau priimu taip, kad tai yra normalu. bet aš jau nebesuprantu nei komentaro, nei atsakymo į klausymą smile SENATVĖ? smile
A
amri 161
2004-05-19 12:20 amri
Tatu ar negavai atsakymo is VMI?
Gal galit kas padeti, jeigu imone, naujai ikurta, uzsiims naudotu atomobiliu pardavimu, ir norinti taikyti spec. apmokestinimo schema, tai ji:
1. Apie tai turi pranesti VMI?
2. Parduodamus automobilius traukti i IMT?
Ar as klystu?
Loreta Loreta 28574
2004-05-19 12:33 Loreta
Klysti - abiem klausimais.
Niekur nieko pranešti nereikia. Jeigu jūsų veikla - prekyba naudotais automobiliais, tai kiekvienam parduodamam automobiliui gali būti taikoma tiek speciali apmokestinimo schema nuo maržos, tiek PVM apmokestinimas nuo visos vertės. Tai priklauso nuo tų auto pirkimo - iš ko pirkta.
Kodėl nori traukti į IMT??? Juk tai jūsų prekės, atsargos, o ne ilgalaikis turtas.
A
amri 161
2004-05-19 12:39 amri
Subalamutino aktualijose parasytas staraipsnis auditores B.Petrauskienes. Tai va klausiu Jusu. Aciu, net ramiau pasidare. smile
Loreta Loreta 28574
2004-05-19 12:45 Loreta
Pasižiūrėjau AAMA - nu tikrai taip rašo. Tada nesuprantu, kaip galima pasirinkti vieną variantą, jeigu ne visiems automobiliams galima taikyti maržą. jei auto pirktas iš ES PVM mokėtojo, netaikančio spec. apmokestinimo schemos, tai ir parduodant tokį auto mes negalime taikyti maržos. Ką duoda toks pranešimas VMI, jeigu bus ir vienokių, ir kitokių situacijų.
Pasidomėsiu tuo klausimu VMI.
A
amri 161
2004-05-19 12:49 amri
Buk gera parasyk ka atsakys mokesciai.Aciu smile
Tatu Tatu 1732
2004-05-19 12:50 Tatu
Labai laukiu atsakymo iš VMI, bet dar nėra, kai bus - pranešiu.
Visur parašyta, kad reikia pranešti VMI, bet Kaune seminare, VMI atstovai, pasakė, kad nereikia, nes taikai ir spec.chemą ir normalią.
Į IMT traukti nereikia - tai prekės skirtos pardavimui. Bet kai ir visur priperka mašinų sau, uošviui ir t.t. (Lietuva švogerių kraštas) įregistruoja , tai nuo 2004 05 01 įregistruota mašina įmonės vardu - tai IMT. Parduodant ją irgi gali taikyti spec.shemą.
Man baisu smile - daug kuo nesuprantu smile , skaityti nemoku smile , skaičiuoti irgi smile , o naujų "formų" ketvirtinių, mėn. + intrastas - noriu kaukti. smile
Loreta Loreta 28574
2004-05-19 12:51 Loreta 2011-09-11 03-25
Ups, amri, abi nedaskaitėme iki galo. Tame pačiame B.Petrauskienės straipsnyje, kur išvardinti atvejai, kada reikia pranešti VMI, apie naudotus auto nekalbama. Toliau rašoma :"Kitais atvejais, pasirinkus spec.apmokestinimo schemą, pranešti nereikia.".
Taigi - kiti atvejai ir yra naudoti auto. smile
A
amri 161
2004-05-19 13:00 amri
Aciu. Ir man baisu, Jus jau seniai vedat tokiu imoniu apskaita, o as tokios veiklos apskaitos nevedus ir su imporu nedirbus, tai man smile smile is vis nuo visko negera darosi, skaitau, skaitau ir kuo daugiau skaitau tuo viskas neaiskiau darosi. smile
linda linda 310
2004-05-23 14:48 linda
Sveiki.
Gal kas galėtumėte patarti, kaip turi atrodyti PVM sąskaita faktūra, jei įmonė parduoda lengvąjį automobilį kitai įmonei ir PVM skaičiuoja nuo maržos?
Loreta Loreta 28574
2004-05-23 14:57 Loreta
PVM sf atrodo paprastai - joje nesimato apskaičiavimo. Parduodate pvz., už 5000 Lt, tai rašot 5000,00. T.y., visa vertė, be jokio PVM O marža apskaičiuojate vidinėje apskaitoje, užsivedę tam skirtą registrą (žurnalą).
linda linda 310
2004-05-23 15:00 linda
Loretėl, ar teisingai supratau- PVM sąskaitoje faktūroje visai neišskiriam PVM? Tiesiog parašom: automobilis "X" 1 vnt., 5000 Lt, suma iš viso 5000 Lt, ir viskas?
Loreta Loreta 28574
2004-05-23 15:03 Loreta
Būtent taip. linda, visiškai teisingai.
linda linda 310
2004-05-23 15:06 linda
Ačiū. Kaip visad, labai labai. smile
Tatu Tatu 1732
2004-05-24 09:04 Tatu
Taip, PVMSF nieko nerikia išskirti, bet reikia parašyti, taikoma spec.apmokestinimo schema, arba nurodyti ES direktyvos Nr. (jei parduodate juridiniam asm.)
A
amri 161
2004-05-24 10:37 amri
Tatu, Loreta klausiu JUSU nes JUS siuo klausimu pasikausciusios, jeigu nusipirkau sena auto is vokiecio fiz.asmens , musu imone PVM moketoja, tai jokiu PVM neskaiciuoju ir deklaracijoje nerodau.Cia parduodu, ta auto Lietuvos im. PVM moketojai tai turiu apmokestinti 18 proc. PVM. Marzos taikyt negaliu? Ar galiu? Visai susibalamutinau smile
A
angelka 2790
2004-05-24 12:18 angelka
Neverk, amri smile
Jei naudotų automobilių pardavėjas yra ES valstybės asmuo, kuris nėra PVM mokėtojas ir pagal ES valstybės reikalavimus neprivalo juo būti, tai, atgabenus į Lietuvą tokį automobilį, jokių PVM mokestinių prievolių neatsiranda. Tačiau jei tokį automobilį įsigijo Lietuvos PVM mokėtojas ir jį parduoda - turi apskaičiuoti ir mokėti PVM . Šiuo atveju, PVM gali skaičiuoti nuo maržos.
A
angelka 2790
2004-05-24 12:38 angelka 2011-09-11 03-25
O, čia, pasirodo visa diskusija apie tą variantą. Mano nuomone, vistik amri ir tatu paminėtu atveju - perkant naudotą a/m iš Hanso (fizinio asmens ne PVM mokėtojo Vokietijoje) ir parduodant tą a/m Lietuvoje galima skaičiuoti PVM nuo maržos kadangi pildomos abi sąlygos, t.y. PVM mokėtojas Lietuvoje:
1) nuolat verčiasi naudotų a/m tiekimu;
2) tiekia be PVM Lietuvoje ar EB teritorijoje įsigytus a/m arba
a/m, kuriuos įsigyjant iš ES valstybės ES valstybėje jie buvo apmokestinti taikant naudotų a/m spe. apmokestinimo PVM schemą.

Juk iš Hanso a/m buvo įsigytas be PVM smile
Loreta Loreta 28574
2004-05-24 13:24 Loreta
Taip, angelka, tu visiškai teisi. PVM nuo visos apmokestinamos vertės parduodami naudotą auto skaičiuojame tik tuo atveju, jei jis pirktas buvo iš ES PVM mokėtojo, nenaudojančio spec.apmokestinimo schemos. Visi kiti atvejai - jei pirkta ir ES PVM mokėtojo, naudojančio spec.apmokestinimo schemą ar ba iš fizinių asmenų - galime skaičiuoti nuo maržos.
Jau buvau čia įmetusi linką, kur labai aiškiai ir vaizdžiai aprašytos visos situacijos. Mergaitės, išmokit tai kaip poterius - vargo neturėsit.

www.vmi.lt/Aktualijos/Naujoves/PVM/naudot...
A
amri 161
2004-05-24 13:35 amri
ACIU,ACIU ir dar karta ACIU
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui