Sveiki, gal galite padėti. Užsienio firmos atstovybė Lietuvoje, nėra jurid. asmuo. Užsiima konsultacijomis. Gal galite pakonsultuoti kuo skiriasi apskaitos tvarkymas UAB ir tokios atstovybės. Visos išlaidos padengiamos užsienio įmonės. Pajamų lyg ir negauna. Įstatymuose visai susipainiojau, gal galite kokias nors geras nuorodas pasiūlyti? Bučiau labai dėkinga.
Nėra pajamų, nėra sąnaudų, nėra atskaitomybės, nėra PVM ir t.t. T.Y. atstovybė tik reprezentuoja savo "gimdytoja", jokiu pajamu neuždirba ir sąnaudu nepatiria. Atstovybei būdingos tik išlaidos, kurios pinigų išleidimo momentu patampa gautinomis sumomis iš pagrindinės įmonės.
teikiamos gyventojų pajamų, berods aplinkos teršimo mokesčių deklaracijos. Mokamos ir garantinio fondo įmokos.
Aciū, Zydriau:)
Malonu gauti atsakymą.
Bet darbo užmokestį tai pridksičiuojame ir mokesčius nuo jo sumokome. Tai kaip man pravesti buhalteriškai?
Jei priskaičiuojam DU - tai vistiek sąnaudos, nuoma, ryšiai?Gal galite dar ką nors patarti? Bučiau labai dėkinga už pagalbą.
Aciū, Bet gal galite pasakyti kaip daryti buhalterinius pravedimus: PVZ. DU
Priskaičiuojame DU:
D 611
K 471
Prisk. 31 % SODRAi
D 611
K 472
iR T.T. AŠ NEŽINAU KAIP PARODYTI DARBO UŽMOKESČIO IR KITUS PRISKAIČIAVIMUS, NERODANT SĄNAUDŲ
lABAI PRAŠAU PADĖKITE, JEI KAS NORS ŽINO KAIP TAI REIKIA FORMINTI.