aktai

E
Ellada76 1
2004-06-30 12:46 Ellada76
Sveiki !

Norėčiau paklausti ar reikia kiekvienai gautai faktūrai ršyti aktą,kur ir kam buvo panaudotos prekes.Gal tik reprezentacinėm išlaidom reikia rašyti?Nes kai yra perkami parkeliai ar pieštukai ir taip aišku kad darbuotojai turi kom nors rašyti.Gal kas padėsite man išspresti ta klausimą,juk gana daug laiko užima tokie rašymai o be to ir papildomos išlaidos.Ačiu
F
Fresh 102
2004-06-30 13:23 Fresh
Rašau aktus tik reprezentacijai ir kurui smile
L
Linda6 11854
2004-06-30 13:25 Linda6
Okam tas faktūras perrašinėti?Rašau tik reprezentacijai ir paimtas reklamai.
V
virgagl 38
2004-06-30 14:32 virgagl
Aktus rašau, kaip kolegos , tik reprezentacijai ir kurui, o kitoms sąnaudoms esu pasidariusi antspaudą 'Sunaudota įmonės reikmėms' , kurį uždedu ant sąskaitos.
D
Diabolic 9
2004-06-30 15:09 Diabolic
kaip gyvent, kuom tiket?.......

musu buhaltere tai kiekviena menesi visas fakturas perraso i nurasymo aktus (net maiselius po 15ct!!!) ir prie kiekvieno daikto reikia parasyti, kokiu pagrindu nurasomas (kam sunaudota)....

baisu, bet ji tvirtina, kad tai privaloma ir kad kazkur parasyta - gelbekit! - gal kas zino, kur apie tai parasyta, kur ieskoti...
P
pupa 971
2004-06-30 15:15 pupa
Maišellius ir aš nurašau per nurašymo aktus, nors jų kaina ir 0,002 cnt. už vieną.Čia manau daugiau vidaus taisyklės, kaip buhalteriui patogiau, aiškiau.
D
Diabolic 9
2004-06-30 16:17 Diabolic 2011-09-11 03-26

pupa rašė: Maišellius ir aš nurašau per nurašymo aktus, nors jų kaina ir 0,002 cnt. už vieną.Čia manau daugiau vidaus taisyklės, kaip buhalteriui patogiau, aiškiau.



ir tokiam visokių smulkmenų nurašymui reikia 3 žmonių komisijos, kai išvis (su buhaltere) įmonėje dirba 4 žmonės?
šiaip uab'as egzistuoja tik kelis menesius, tai giliai įsišaknijusių tradicijų tikrai nėra.. taisyklės tik kuriasi, ir turbūt būtent dabar jas reikia nusistatyti taip, kad būtų patogu dirbti.
ateityje tų smulkmenų nurašymui tik daugės, užtai ir noriu išsiaiškinti, kur tai reglamentuota, ar kokių įsakymų reikia išleisti, kad viskas būtų "pagal taisykles"....
G
giedrita 140
2004-06-30 16:25 giedrita
Visi daikčiukai yra įmonės trumpalaikis turtas. Todėl ir reikalauja iš jūsų tų aktų. Patikėk pas mane jų pilna.Pati pajamuoju, pati nurašau. Anksčiau iš karto "nuleisdavau" per kasą, bet neprisimenu kuris įstatymas keitėsi, tad pradėjau tvarkyti per nurašymo aktus.
P
pupa 971
2004-06-30 16:31 pupa
Nežinau, ar reikia komisijos, pas mane vienoje įmonėje dirba tik vienas savininkas, ir aš naudoju nurašymo aktus, kur komisijos nariai, nurodau savininkas, o ką daryti , jeigu nėra darbuotojų, o į sąnaudas traukti tai reikia,ir ne tik maišelius.Pvz. Pirktos prekės parduoti, iš tų pačių sunaudotos įmonės veikloje, taigi tam tikslui panaudoji nurašymo aktą, nors ir nėra komisijos narių.
D
Diabolic 9
2004-06-30 16:42 Diabolic
Aš tai apskritai nelabai suprantu kaip mūsų buhalterė tuos aktus surašo - per mėnesi susirenka šūsnis faktūrų, ji tas faktūras pasiima ir paskui atneša nurašymo aktus. Man reikia užpildyti stulpeli, kuris vadinasi "nurašymo pagrindas" ar kažkaip panašiai.. ir ta nurašymo pagrindą reikia parašyti prie kiekvieno daikčiuko.... paskui buhalterė tuos aktus pasiima ir aš nežinau kas su jais toliau vyksta. Žodžiu, aš čia visai pasimetus...
gal tai galima kažkaip kitaip spręsti? kaip nors paprasčiau?
ir jei jau tie nurašymo aktai tikrai privalomi, tai gal juos kažkaip kitokia forma pildyti? gal kas turi pavyzdį?
Olesia Olesia 251
2004-06-30 21:29 Olesia
Diabolic
Parašyta: 2004-06-30 16:42

--------------------------------------------------------------------------------

Aš tai apskritai nelabai suprantu kaip mūsų buhalterė tuos aktus surašo - per mėnesi susirenka šūsnis faktūrų, ji tas faktūras pasiima ir paskui atneša nurašymo aktus. Man reikia užpildyti stulpeli, kuris vadinasi "nurašymo pagrindas" ar kažkaip panašiai.. ir ta nurašymo pagrindą reikia parašyti prie kiekvieno daikčiuko.... paskui buhalterė tuos aktus pasiima ir aš nežinau kas su jais toliau vyksta. Žodžiu, aš čia visai pasimetus...
gal tai galima kažkaip kitaip spręsti? kaip nors paprasčiau?
ir jei jau tie nurašymo aktai tikrai privalomi, tai gal juos kažkaip kitokia forma pildyti? gal kas turi pavyzdį?

Nurašymo aktai privalomi, jei nori trumpalaikį turtą pripažinti sąnaudomis, bet manau nebūti prie kiekvienos prekės parašyti kam ta prekė buvo sunauduota. Vistiek yra sudaromi medžiagų apyvartos žurnalai, ar kas kaip ka pildo, jei neturite programos, geriausia patiems padaryti lentelę Excel'yje, jei nemokėsi galėsiu atsiust, pačios kurybos.. Bet nurašymai BŪTINI. Sekmės
D
DaivaP 5451
2004-07-01 08:43 DaivaP
Buvo tokia tema apie nurašymus:
finansai.com/postp38704.html

Mano nuomonė (nėra l.svarbi smile ): jei įmonėje patvirtinta tvarka, kad dedamas spaudas "sunaudota įmonės reikmėms" ar pan. viskas ok. Dedam spaudą ir galvos nesukam.
Jei tokios patvirtintos tvarkos nėra, rašom aktą.
Aš esu už aktą. Kodėl? Surenku komisijos parašus (gamybos direktorius, koks nor inžinierius, meistras). Direktorius tvirtina. Bent už šias sąnaudas nelieka buhalterio atsakomybės (jos ir taip užtenka). O jei jie pasirašė, lai įrodinėja kur padėjo, kam sunaudojo.
Paula Paula 1037
2004-07-01 08:43 Paula 2011-09-11 03-26
Prie kiekvienos prekes tikrai nerasau nurasymo priezasties.
Parasau bendra fraze:
medziagos sunaudotos ukineje veikloje. smile
S
Soffy 9075
2004-07-01 09:16 Soffy
Man irgi aktas labiau patinka nei spaudas "sunaudota įmonės reikmėms" ar pan.
tralialia tralialia 1057
2004-07-01 09:24 tralialia
Gal turit aktelį "permest"? smile
A
AldonaXX 118
2004-07-01 10:10 AldonaXX
Negi reikia taip nusismulkinti, kad vos ne kiekvienam tušinukui po aktą parašyti? Jeigu įmonėje dirba vienas buhalteris ir neturi padėjėjo, kada jam dar tokius aktus rašyti?Kiek buvo patikrinimų, niekas neprašė manęs tokių aktų. Ir šiaip tai mes jau kaip ir Europos Sąjungoje. Tai ir popierizmo turėtų pamažėti. Man teko savaitėlę padirbėti Vokietijoje ir susipažinti su jų apskaitos vedimo metodais. Nieko panašaus į "Tušinukų nurašymo aktus" man neteko matyti.
A
astulka 994
2004-07-01 11:02 astulka
as irgi uz kuo maziau popierizmo, nes jis nereikalingas ir jo niekas netikrina- ir jo niekam nereik.

Dedu spauda ir viskas. Kam perrasinet pvm s/f?
veikt neturit ka? jei taip - tai geriau pamiegokit:) vis i nauda nuo tu visu istatymu...
D
DaivaP 5451
2004-07-01 11:20 DaivaP
Kažko jaučiamas toks piktas bumbėjimas prieš aktus smile
Kiekvienas renkasi, kaip jam tvarkytis savo ūkyje. Aš tiesiog nenoriu būti atsakinga už (įtrauktą į sąnaudas, mažinančias apmokestinąmąjį pelną) tipo sulaužytą stalą arba kėdę po mėnesio, pamestą telefoną, perdegusias lempas. Todėl prašau akte pasirašyti kitus asmenis. Dėl tušinukų: pas mus nuperkamas įpokavimas, kurio ilgai užtenka. Įveskite tvarką, kad nepirkinėtų po 5 pieštukus.
Nurašymo priežasties prie kiekvieno daikto nerašau, ji yra bendra: "tolesniam naudojimui nebetinka". smile
Įmonėje, kur turiu pagalbininkę aktai rašomi kiekvieną mėn. Kitoje įmonėje esu viena, tad rašau kartą į ketvirtį.
A
AldonaXX 118
2004-07-01 11:27 AldonaXX
Sulaužytos kėdės, pamestas telefonas ir pan. - taip sutinku, aktai tikrai reikalingi. Bet manau, kad nereikia jau taip nusismulkinti, kad net ir rašyti aktus nupirktiems tušinukams už 20 Litų, ar pieštukams už 15 Litų, ar net maišiukui už 0,15 Litų.
Nors tai kiekvieno buhalterio asmeninis reikalas. Jei daug darbo neturi, tai gali ir aktus ištisom dienom rašinėti.
Bet tai juk yra beprasmis darbas, beprasmis laiko gaišimas.
A
astulka 994
2004-07-01 11:30 astulka
visa esme tame, kad mes ne pries aktu rasyma, bet pries beprasmi darba, kurio reik tik tau paciam..galima juk kazka nuveikti geresnio:)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui