labai reikia pagalbos

I
Ingridukas 46
2004-07-02 12:34 Ingridukas
Sveiki norejau pasiteirauti kaip reikia elgtis tokioje situacijoje. Klientui remontavome masina, pakeiteme detale kuri nemazi kainavo, bet masinos bukle nepagerejo. Visvien tas pats. Dabar klientas reikalauja grazinti masina ir nesiteikia sumoketi. Sako kad mes nieko nepadareme. Pasiskunde prokuraturai, kad mes pasisavinome jo turta. Prokuratutra zada mums uzdeti bauda uz tai kad mes negraziname klientui masinos. Bet kaip mes galim jam grazinti jei jis net nesiteikia sumoketi.


Labai prasau patarkit kaip geriau pasielgti
A
astulka 994
2004-07-02 12:42 astulka
as irgi kaip ir klientas pasielgciau, jei nepagerejo- tai kam jam ta detale
D
DaivaP 5457
2004-07-02 12:44 DaivaP
Prie pradedant remontuoti ar sudarėte kokią nors sutartį, paraišką, užsakymą ar ką nors panašaus su klientu? Dar toje sutartyje turėjo būti ir kainos darbų ir detalių. Jei neturite jokio d-to, prasti popieriai.
Išsiimkit tą brangenybę ir atiduokit žmogui auto.

Dar yra toks Ūkio minstro įsakymas. DĖL AUTOMOBILIŲ REMONTO PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKOS IR NAUDOTŲ AUTOMOBILIŲ SUDĖTINIŲ DALIŲ TINKAMUMO TOLIAU VARTOTI IR REALIZAVIMO TVARKOS PATVIRTINIMO

2004 m. kovo 31 d. Nr. 4-97
Vilnius

Kaip tik įsigaliojo nuo 2004 07 01 smile
A
Anastasija 1381
2004-07-02 12:47 Anastasija
Visai logiška, kad klientas reikalauja. Jūsų darbas buvo suremontuoti mašiną smile
I
Ingridukas 46
2004-07-02 13:16 Ingridukas
smile
I
Ingridukas 46
2004-07-02 13:23 Ingridukas
[quote="DaivaP"]Prie pradedant remontuoti ar sudarėte kokią nors sutartį, paraišką, užsakymą ar ką nors panašaus su klientu? Dar toje sutartyje turėjo būti ir kainos darbų ir detalių. Jei neturite jokio d-to, prasti popieriai.
Išsiimkit tą brangenybę ir atiduokit žmogui auto.

Dar yra toks Ūkio minstro įsakymas. DĖL AUTOMOBILIŲ REMONTO PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKOS IR NAUDOTŲ AUTOMOBILIŲ SUDĖTINIŲ DALIŲ TINKAMUMO TOLIAU VARTOTI IR REALIZAVIMO TVARKOS PATVIRTINIMO

2004 m. kovo 31 d. Nr. 4-97
Vilnius


Sudarėme remonto užsakyma paraišką, yra surašyti apie klienta duomenys, masinos duomenys ir kokia pakeista detale. O kokius reikejo atlikti darbus neparašeme smile
N
NERA 717
2004-07-02 13:24 NERA
Teks atiduoti smile , tik išsiimkit tą brangią detalę, nebent buvo sutartis
I
Ingridukas 46
2004-07-02 13:31 Ingridukas
na buvo taip: jo sena detale reikejo restauruoti. taigi jei issiimsim ta daigta tai be jo masina is vis nebevaziuos. smile
M
Mona 129
2004-07-02 13:41 Mona
Šiuo atveju TEISUS KLIENTAS. Pati vairuoju, ir labai supykciau jei tektu moketi nemazus pinigus uz detale ir darba, kuri nepagerino automobilio technines bukles.
Juk jam vel reikes kreipti i kita servisa, kad masina pataisytu profesionaliai.
Šiuo atveju, šis darbas bus jūsų nuostolis. Kitą kartą gerai pagalvosite, ar tikrai galite padėti klientui ar tik norite sau bizniuką pasidaryti.
I
Ingridukas 46
2004-07-02 13:47 Ingridukas
mes uz darba pinigu neprasom tik uz detale. ir is vis tas klientas nezino ko jis pats nori. praso kad suremontuotume masina, tai mes ja ir remontuojame, bet iki galo dar nepabaigem atlikti visus darbus. o dabar atvaziuoja ir sako atiduokit man masina ir dar akis drasko. tai jei atvarei masina kad sutvarkytumem tai leis pabaigti iki galo o ne kai nepabaigtas darbas iki galo jis reikalauja, kad grazintume masina. tai gerai mes jam graziname masina su pakeista detale jis uz ja nesumoka. nuvarys i kita servisa sutvarkys iki galo jis sumokes tik uz darba o detale jam bus uzdyka. igi neblogai smile
A
Anastasija 1381
2004-07-02 13:54 Anastasija
Na, bus jums pamoka. smile Kitą kartą žinosite, kad reikia pasirašyti sutartį, kurioje bus nurodyti visi darbai ir reikalingos detalės, surašysite abiejų pusių įsipareigojimus, kad toks atvejis napasikartotų. smile
A
astulka 994
2004-07-02 13:55 astulka
jei jau taip- laukit policijos, rasysit rastus, pasiaiskinimus.

Siulykit kompromisa- ivertinkit jo sena, pries tai dar veikusia detale, ir naujos detales kaina. Skirtuma susitarkit kad jis sumokes...
I
Ingridukas 46
2004-07-02 14:15 Ingridukas
aciu uz patarimus bet jis is vis nenori susitarti, net neina i kalbas. smile
S
Soffy 9075
2004-07-02 14:23 Soffy
Kalbėkit labai draugiškai, gal išsispręs? Mums buvo panašus atvejis. Sutinku pažįstamą, dirba kontroliere (nežinau kaip tiksliai ta kontora vadinasi - nepalaikau naudingų pažinčių:)). Pasakoju kur dirbu, kaip sekasi, duodu vizitinę, jinai juokiasi - kaip tik šiandien atėjo moteriškė jumis skųstis smile . Pirmą kartą jumis skundžiasi, bet jau dabar yra pirmas kartas. Einu į darbą, klausiu šefo, kas per klientė ir ko nepasidalinote? Tas iš vis nesupranta apie ką smile . Sako, mes dar nepradėjom remontuoti, jinai tik šiandien atvežė tuos baldus. Toks žmogus tiesiog, yra tokių žmonių, deja. Rezultate buvo labai patenkinta, suremontavom visus baldus, įrengėm 3 aukštų namą rajone, prisiuntė keliolika pažįstamų dar papildomai girdama kokie mes puikūs. Mes buvom draugiški labai, ne pinigais - pinigai savo vietoj liko:). Susidraugaukit su juo kaip nors smile . Klientas visada teisus, taip į jį ir žiūrėkit smile .
jofky jofky 3286
2004-07-02 14:26 jofky
Konkrečiai neturiu ką pasiūlyti, bei sutinku su Astulka. Klientas nevisada teisus. Tokių bjaurybių pasitaiko. Patys nežino ko nori, kažko reikalauja, pūgą kelią ir mokėti visiškai nenusiteikia.
Nepasiduokit.
I
Ingridukas 46
2004-07-02 14:36 Ingridukas
jau per velu atidavem masina smile
V
vr 4
2004-07-02 16:04 vr
Tai labai paprasta paprasciausia isimkite ta savo detale ir pakeiskit i sena aisku darbas uz dyka bet ka padaryti toks gyvenimas visi klystam kitos iseities cia nera nes klijantas yra teisus su siom problemom tenka susidurti daznai jei klijantas normalus zmogus tu su juo visada susitarsi bet jegu gadys tai spek darytis
Patarimas visada sudaryk sutarti tai pades isvegti nesusipratimų bet jei auto neveikia po remonto tad ir sutartis tau nepades kad ir per teisma reikes sutvarkyti kad veiktų ir dar padengti teismo islaidas

Tad bandyk tartis
V
vr 4
2004-07-02 16:06 vr
Tai labai paprasta paprasciausia isimkite ta savo detale ir pakeiskit i sena aisku darbas uz dyka bet ka padaryti toks gyvenimas visi klystam kitos iseities cia nera nes klijantas yra teisus su siom problemom tenka susidurti daznai jei klijantas normalus zmogus tu su juo visada susitarsi bet jegu gadys tai spek darytis
Patarimas visada sudaryk sutarti tai pades isvegti nesusipratimų bet jei auto neveikia po remonto tad ir sutartis tau nepades kad ir per teisma reikes sutvarkyti kad veiktų ir dar padengti teismo islaidas

Tad bandyk tartis
Ritul Ritul 450
2004-07-02 17:25 Ritul
Tik faktas tame, kad iš anksto Auto remonto įmonės nieko nenori pasirašinėt, nes kol neapžiūri, tai neaišku, kas negerai ir kokių dar sudilusių detalių gali rast, o kaina būtų jau sutarta... Be to šiais laikais tokie, atsiprašant, mulkiai dirba, kad jiems turi pirštu badyti, kurią detalę keisti ir kur ją nupirkti... Gerai, kai savininkas nusimano mašinose, o kai nusimanai tik buhalterijoje ir dizaine, tai ką tada daryt?
Pikta aš ant tų remontininkų smile
Asmeniškai prieš tave, Ingriduk, nieko neturiu, nesuprask klaidingai.
M
Modestas 6751
2004-07-02 18:04 Modestas
Oi kaip nekenčiu į autoservisus važiuoti. Reikia pastoviai stovėti ir žiūrėti ką ir kaip pakeičia.
Jei ne - tai visada molio pridirba. Vėliau tampi pastoviu jų kientu ir taip pradeda kažkaip dažniau gesti automašina.
Kol pusę automobilio detalių nepakeičia tol problemos neranda.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui