Kalbėkit labai draugiškai, gal išsispręs? Mums buvo panašus atvejis. Sutinku pažįstamą, dirba kontroliere (nežinau kaip tiksliai ta kontora vadinasi - nepalaikau naudingų pažinčių:)). Pasakoju kur dirbu, kaip sekasi, duodu vizitinę, jinai juokiasi - kaip tik šiandien atėjo moteriškė jumis skųstis

. Pirmą kartą jumis skundžiasi, bet jau dabar yra pirmas kartas. Einu į darbą, klausiu šefo, kas per klientė ir ko nepasidalinote? Tas iš vis nesupranta apie ką

. Sako, mes dar nepradėjom remontuoti, jinai tik šiandien atvežė tuos baldus. Toks žmogus tiesiog, yra tokių žmonių, deja. Rezultate buvo labai patenkinta, suremontavom visus baldus, įrengėm 3 aukštų namą rajone, prisiuntė keliolika pažįstamų dar papildomai girdama kokie mes puikūs. Mes buvom draugiški labai, ne pinigais - pinigai savo vietoj liko:). Susidraugaukit su juo kaip nors

. Klientas visada teisus, taip į jį ir žiūrėkit

.