zanetaqq rašė: Sveikučiai,noriu išsiaiškinti dėl avanso apyskaitų.Įmonėje kurioje neseniai pradėjau dirbti, buhalterė apskaitą tvarko savaip.Kas liečia Avanso apyskaitą,tai ji sudaroma atbulai.Iš pradžių nėra rodomas avanso išdavimas medžiagų pirkimui,pristatomos sąskaitos,o po to pagal jas surašoma avanso apyskaita(laisvos formos).Joje yra sąrašas visų pristatytų dokumentų ir gale išvedama bendra suma kaip avansas.Taip daroma norint išvengti dažno pildymo KIO.Ar tai gerai?Juk dažniausiai duodama lygi pinigų suma be centų,o pildant atbulai gaunasi su centais ir be grąžinamo likučio.Prašau patarti kaip darote jūs.
Iš anksto ačiū.
Tikiuosi, jog klausimą suformulavau suprantamai...
O kas čia blogo? Aš pvz. aš, kai turiu pinigų, avanso ūkio išlaidoms neimu. Perku, perku, o kai reikia bapkių pasiimu viską iš karto. Čia kaip ir buvo kalbėta "svarbu, kad galai sueitų". O kaip jie gali nesueit?