Regvita rašė: Pirma - sąskaitų plane susikurkite atskirą subsąskaitą papildomoms išlaidoms, pas mane ji yra detali "449 tarpinė įvairių mokėtinų sumų"
Antra - Šią sąskaitą įveskite sąskaitų ryšyje skirtame tiekėjams "Papildomos išlaidos"
Trečia - Koduose susikurkite kodą "Transporto paslaugos savikainoje prekių " ir jam priskirkite sąskaitą 449 ar kitą kurią būsite susikūrusi.
Kai perkate transporto paslaugas, formuojate normaliai važtaraštį, įvedate paslaugą transporto pasirenkate iš kodų sąrašo šį susikurtą kodą. kai įvedate perkeliate, matote skolą tiekėjui už tr.paslaugas, PVM ir visą kas reikalinga informaciją.
Toliau pajamuojate prekes gautas iš ES ar iš LT. perkeliate, po to koreguojate ir kai atidaro Pirkimų koregavimo langą, susirandate mėlyną mygtuką, jį paspaudžiate, atidaro langą "savikainos koregavimas"> pagal prekių sumą> uždedate varnelę "Išlaidos" ir įvedate transporto paslaugos visą sumą. Išsaugojate ir vėl perkeliate. Viskas.
Visų pirma, didelis didelis AČIŪ! :) Korepondencijos, tiekėjai suvaikščiojo perfect :)
Tik vienas niuansiukas - paskirsčius pagal prekių sumą, visas transportas nuėjo į vieną prekę (ta, kuri po uždarymo dar buvo koreguota), o prekių pozicijų - virš 50. Gal transportą skirstyti prieš prekių pirminį uždarymą? Nes atidarius jau perkeltą invoic'ą, išvis neleidžia nieko jau koreguoti, nebent pajudinam kokią vieną prekę iš vietos. Taigi vieną paskutinę prekę pakoregavau, tai į ją ir suėjo visas transportas. Gal kartais, Regvita, buvot susidūrusi?