egluziukee rašė:
Pas mus dėl inventorizacijos taip atsitiko, nes prekes sunaudotas įmonės veikloje nurašome pasibaigus mėnesiui. O, kad matytumėme mėnesio eigoje tikslesnius likučius, pasidarome važtaraštį pardavimuose ir ten "kabiname" paimtas naudojimui prekes. Dėl šios priežasties liko neperkeltas šis važtaraštis.
Tai dabar viską noriu pasiaiškinti su pavyzdžiu: Užfiksuoti 5 vnt. prekių. 1 vnt yra paimtas sunaudoti įmonės veikloje. Tad faktiškai turėtų rasti 4 vnt.
Tai kai ves rastus kiekius, mūsų atveju, turėtų rašyti, kad rado 5 (kad pasibaigus mėnesiui galėčiau normaliai per atsargas nurašyti)?
Suprantu apie ką kalbi. Mes turėdavome atskirą padalinį tokiems dalykams ir mėnesio pabaigoje jį sutvarkydavome. Taip visi dokumentai būdavo perkeliami.
Ataskaitoje programa mes 5 vnt, faktiškai ras 4vnt, o vedant reikėtų sutikrinti ar neperkeltame važtaraštyje yra tas 1 vnt. Niekada nežinai, gali būti ir taip, kad "pametė" reikiamą vienetą.