2004-08-10 17:45
Lea_deleted
2011-09-11 03-28
27. Duomenys apie praėjusį draudimo laikotarpį ir draudžiamąsias praėjusio laikotarpio pajamas apdraustųjų įskaitos informacinėje duomenų bazėje gali būti taisomi pagal darbdavio (draudėjo) pateiktą rašytinį motyvuotą prašymą, kuriame pagrindžiamos duomenų keitimo priežastys, kartu pateikiant duomenų keitimo būtinumą įrodančius dokumentus bei atitinkamus pranešimus apie apdraustojo keičiamus duomenis ir Fondo valdybos teritoriniam skyriui pervestą koreguojamų įmokų sumą arba pagal patikrinimų rezultatus. Sprendimą dėl apdraustųjų įskaitos duomenų koregavimo priima Fondo valdybos teritorinio skyriaus vedėjas (jo pavaduotojas).
Punkto pakeitimai:
Nr. 82, 2004-01-27, Žin., 2004, Nr. 18-532 (2004-02-03)
P/l ši, įsigaliojusį nuo 2004-07-07 dok-ą paprastas praeityje formos 2a-SD (apie atleidimą) taisymas gali dabar virsti sunkumais.
Mane domina, kas tai "praėjęs draudimo laikotarpis"? Pagalvojau, kad ši tvarka liečia tik praėito mėnesio koregavimus ir laiminga pridaviau liepos mėn už liepą. Bet šiandien paskambino inspektorė ir pasakė, kad nors ir vakar dieną priduotose pranešimuose būtų klaida - galioja nauja tvarka.
Bet jeigu buhalteris tiesiog suklydo skaičiuodamas? Kokie gi čia įrodymai ir dokumentai?