IT trūkumas

S
Silvux 70
2004-08-26 14:56 Silvux
Situacija: inventorizacijos metu rastas IT trūkumas. Direktoriaus įsakymu suma buvo iškelta į "Kitos mokėtinos ir gautinos sumos". Šioje vietoje, atrodo, viskas ok. Tačiau po to eina protokolas, remiantis kuriuo ši suma buvo beveik per pusę sumažinta, kadangi posėdžio metu vienas darbuotojas patikino, kad jam buvo pateiktas tas "dingęs" IT. Darbuotojas kompetetingas, tačiau inventorizacijos komisija to turto pateikimo metu buvo pakviesta ir taip pat supažindinta su turtu, bet atsisako parašyti aktą, grįsdami tuo, kad "tuo metu inventorizacijos komisija jau buvo baigusi savo darbą". Sumos tikrai didelės.

Tai va klausiu:
1. Ar galimas toks trūkumo sumažinimas apskaitoje remiantis tik protokolu?
2. Ar būtinas įsakymas tokiu atveju?
3. Gal yra dar koks velnias, prie ko būtų galima prisikabinti?

Padėkite, prašau, kas galite.
Loreta Loreta 28574
2004-08-26 18:35 Loreta
Mano asmenine nuomone, inventorizacinė komisija padarė teisingai, nepasirašydama akto, kadangi tuo metu ji jau nebebuvo kompetentinga tai daryti. Kas draudžia direktoriui parašyti naują įsakymą atlikti pakartotinei inventorizacijai? Jos metu ir būtų užpajamuotas IT perteklius, kuriuo galima būtų sudengti ankstesnį trūkumą, nurodant priežąstis, dėl ko jis susidarė.
S
Silvux 70
2004-08-27 12:57 Silvux
Matai, po viso to jau buvo dar viena inventorizacija. Tačiau aš manau, kad protokolo pagrindu daryti tokius įrašus biudžetinėje įstaigoje negalima smile
S
Silvux 70
2004-08-30 09:09 Silvux
Ar gali dar kas nors patarti esamoje situacijoje? smile smile smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui